INNOVATSION MAKON MUAMMOLARI KONTEKSTIDA BO‘LAJAK O‘QITUVCHINING SHAXSIYATI VA O‘QITUVCHI IMIDJINING AKS ETTIRILISHI
Main Article Content
Аннотация:
Universitetdagi ta’lim davri yetuk mutaxassis bo‘lish bosqichida rivojlanishning ijtimoiy holatining o‘ziga xos xususiyatlari tufayli kasbiy muvaffaqiyat va samaradorlikka e’tiborni shakllantirishda o‘ziga xos rol o‘ynaydi. Talaba sifatida inson turli xil ijtimoiy-psixologik rollarni o‘zlashtirish imkoniyatiga ega bo‘ladi, kasbiy mahorat namunalarining xilma-xil palitrasiga ega, haqiqatan ham muvaffaqiyatli mutaxassislar bilan muloqot qiladi. Biroq, bu erda o‘qituvchi bilan muloqot kontekstida dastlabki martaba va hayot rejalarini tuzatish, kasbga dinamik munosabatlarni rivojlantirish, kelajakdagi kasbiy faoliyat subyekti sifatida o‘ziga bo‘lgan munosabatni murakkablashtiradi va chuqurlashtiradi, resurslarni sinovdan o‘tkazadi, xavflarni aniqlaydi, belgilangan maqsadlar, kelajakdagi rejalarni belgilaydi, kasbda rivojlanishning individual traektoriyasini yaratadi, bilimlarni to‘playdi va kompetensiyalarni shakllantiradi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Аbdullаеvа Sh.А. Hаmkоrlik реdаgоgikаsi. – T.: Fаn vа tехnоlоgiуa, 2017. – 178 b.
Аbduqodirov А.А., Аstanova F.А., Аbduqodirova F.А. “Case-study” uslubi: Nazariya, amaliyot va tajriba.-T.:Tafakkur qanoti, 2012.-131 b.
Davletshin M.G., Jalilova S.I. Oliy maktabda taʼlim jarayoni samaradorligining psixologik tomonlari – T.:TDPU, 2001. – 10 b.
Jabborov А.M. Pedagogik texnologiyaning etnik asoslari. – Toshkent: Zarqalam, 2006. – 48 b.
Нуриддинов Э.З. Международное сотрудничество Республики Узбекистан со странами Европы. Ташкент: Чулпон, 2002
Omonov H.T. va boshqalar. Pedagogik texnologoyalar va pegagogik mahorat. Darslik. – T.: Iqtisod va moliya, 2009 y. – 142 b
Отамуратов С. Глобаллашув ва миллат. – Т.: Янги аср авлоди, 2008. – Б.114.
Raximov O.D. Taʼlim sifati va hayot sifati. Toshkent axborot texnologiyalari universiteti Qarshi filiali. ¬- Qarshi 2015, 12-b
Qurbonov Sh., Seytxalilov E. Kadrlar tayyorlash milliy dasturi: pedagogik ilmiy tadqiqot muammolari va yo‘nalishlari. – Toshkent: Fan, 1999. – 144 b.
Quronov M., Qurbonniyozova Z. Ijtimoiy pedagogika – T.: RTM, 2002. – 134 b.
