TALABALARDA REFLEKSIV POZITSIYANI RIVOJLANTIRISH PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA

Main Article Content

Jo’rayev Sherali Maxmudovich

Аннотация:

Ushbu maqolada bo‘lajak o‘qituvchilarning refleksiv pozitsiyasi falsafiy va pedagogik-psixologik muammo sifatida yoritilgan. Shuningdek, refleksiya, umume’tirof qilingan pedagogik-psixologik hodisa sifatida, bo‘lajak o‘qituvchining kasbiy-pedagogik pozitsiyasining tarkibiy qismi sifatida tahlil qilingan.

Article Details

Как цитировать:

Jo’rayev , S. . (2024). TALABALARDA REFLEKSIV POZITSIYANI RIVOJLANTIRISH PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA. Инновационные исследования в современном мире: теория и практика, 3(3), 57–59. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdit/article/view/28900

Библиографические ссылки:

Кулюткин Ю.Н. Психология думающего учителя. – М.:1984. – 311 с.

Семенов И.Н., Степанов С.Ю. Типы взаимодействия наук и методологические ориентации в психологии творчества рефлекции. - М., 1989.

Словарь практического психолога (2000 терминов) - сост.: Головин С.Ю. Минск, Москва: «Харвест» «АСТ», 2003. 660 с.