ONLAYN REKLAMA (INTERNET, IJTIMOIY TARMOQ REKLAMALARI) VA ULARNI HUQUQIY TARTIBGA SOLISH XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur tesizda onlayn reklama (internet, ijtimoiy tarmoq reklamalari) va ularni huquqiy tartibga solish xususiyatlari ko`rib chiqiladi. Uning joriy huquqiy holatiga baho beriladi. Shuningdek, onlayn reklamalarni huquqiy jihatdan tartibga solish sohadagi yangi muammolarni hal qilish va isteʻmolchilar va biznesning doimiy himoyasini ta’minlash uchun juda muhim borasida fikr yuritiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Oʻzbekiston Respublikasining “Reklama toʻgʻrisida”gi qonuni // Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 08.06.2022-y., 03/22/776/0498-son.
O‘zbekiston Respublikasining “Elektron tijorat to‘g‘risida”gi Qonuni // Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 30.09.2022-y., 03/22/792/0870-son;
USA Children’s Online Privacy Protection Act. 2001.
California Consumer Privacy Act. 2018.
Wenjuan Ma., Steven S. Wildman., Hairong Li. Online Advertising (incl Interactive, Search and Networks) – Scientific Article. Michigan State University. Michigan State. 24 pages, 2015.