BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIGA DIDAKTIK O‘YINLAR ORQALI BADIIY O‘QITISH MEXANIZMLARINI TAKOMILLASHTIRISHNING O’QISH FANIGA INTEGRATSIYASI

Main Article Content

Abstract:

Mazkur tezisda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining badiiy matnni anglab o‘qish, estetik idrok etish va badiiy tahlil qilish kompetensiyalarini rivojlantirishda didaktik o‘yinlarning pedagogik imkoniyatlari yoritilgan. Tadqiqotda badiiy o‘qitish mexanizmlarini takomillashtirishda o‘yin texnologiyalarini tizimli qo‘llash metodikasi asoslab berilgan. Shuningdek, mualliflik asosida ishlab chiqilgan “Obrazni top” didaktik o‘yini misolida dars jarayoniga integratsiya qilish mexanizmi batafsil tavsiflangan.

Article Details

How to Cite:

Salimova , G. . (2025). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIGA DIDAKTIK O‘YINLAR ORQALI BADIIY O‘QITISH MEXANIZMLARINI TAKOMILLASHTIRISHNING O’QISH FANIGA INTEGRATSIYASI. Innovative Research in the Modern World: Theory and Practice, 4(41), 47–49. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/zdit/article/view/69231

References:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Ta’lim-tarbiya tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori. – Toshkent, 2020.

O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – Toshkent, 2020.

O‘zbekiston Respublikasi Davlat ta’lim standartlari. Boshlang‘ich ta’lim. – Toshkent: O‘zDSt, 2021.

Abdullayeva Q. Boshlang‘ich sinflarda badiiy o‘qish metodikasi. – Toshkent: O‘qituvchi, 2019.

Vygotskiy L.S. Psixologiya rivojlanishining muammolari. – Moskva, 1984.

Karimova G. Boshlang‘ich ta’limda interfaol metodlar va didaktik o‘yinlar. – Toshkent, 2020.

Abdullayeva Q. Boshlang‘ich sinflarda badiiy o‘qish metodikasi. – Toshkent, 2019.