BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARIDA TAYANCH KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada boshlang’ich sinf o’quvchilarining o’z- o’zini anglash, muomala madaniyati, axloqiy tarbiyasini rivojlantirishda tayanch kompetensiyalardan foydalanishning ahamiyati xususida  so’z yuritilgan

Article Details

Как цитировать:

Shodmonova , S. . ., & Sobirova , X. . (2022). BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARIDA TAYANCH KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRISH . Инновационные исследования в современном мире: теория и практика, 1(28), 451–454. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdit/article/view/8058

Библиографические ссылки:

Urazova M.B., Eshpulatov Sh.N. Bo’lajak o’qituvchining loyihalash faoliyati. // Metodik qo’llanma. – T.: TDPU Rizografi, 2014.

Abdullayeva B. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchisining axborot kompetentligini rivojlantirishga yo‘naltirilgan tayyorgarliginig mazmuni / Boshlang‘ich ta’limning dolzarb masalalari: muammo va yechimlar. Respublika ilmiy-amaliy anjumani materiallari. – Jizzax, 2019-yil – 6-b.

Rustamova N. Media ta’lim va media madaniyat (umumiy o‘rta ta’lim muassasalari misolida).– T.: “Turon zamin ziyo”. 2016. – 131 b.

Ganiyeva, M. (2021). Effective Methods of TRIZ.

Ганиева, М. А., & Жумаева, Ш. Х. (2018). Формирование методов групповой работы с учащимися общеобразовательных школ. Вопросы науки и образования, (10 (22)), 149-151.

Maftuna, G. (2021). Effective ways to Use Triz (The Theory of Inventive Problem Solving) in Elementary School. Pindus Journal of Culture, Literature, and ELT, 9, 85-88.

Ганиева, М. (2021). ВАЖНОСТЬ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ “ТРИЗ” ДЛЯ РАЗВИТИЯ УЧЕНИКИ НАЧАЛЬНОГО КЛАССА. Academic research in educational sciences, 2(5), 129-133.

G’aniyeva, M. (2021). BOSHLANG’ICH SINF DARSLARIDA TRIZ (IXTIROCHI MASALALARINI HAL QILISH NAZARIYASI) DASTURINI QO’LLASHNING SAMARALI USULLARI. Scientific progress, 2(5), 108-112.