PYTHON ДАСТУРЛАШ ТИЛИНИ ЎҚИТИШДА МУАММОЛИ ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯСИНИНГ ИМКОНИЯТЛАРИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Умумий ўрта таълим макатабларида “Информатика ва ахборот технологиялари” фанини асосий қисмини ташкил этган “Дастурлаш” бўлимини ўқитиш самарадорлигини оширишда ва ўқувчиларни дастурлашга оид компетенцияларини шакллантиришда замонавий таълим технологияларни, хусусан муаммоли таълим технологиясидан фойдаланиш мақсадга мувофиқ саналади.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Оконь В. Основы проблемного обучения. – М.: Просвещение, 1968. – 160 с.
Прусакова О.А. учебно-методическоеобеспечение проблемного обучения информационным технологиям восновнойшколе // Автореферат диссертации на соискание учёной степени кандидата педагогических наук. –Москва, 2012. – 23 с.
Ильина Т.Ю. Проблемное обучение информатике младших школьников // Автореферат диссертации на соискание учёной степени кандидата педагогических наук. – Санкт-Петербург, 1995. – 15 с.
Прусакова О.А. Теоретические предпосылки реализации проблемных ситуаций при изучении информатики в школе // Вестник РУДН, серия Информатизация образования, 2012. – № 1. – C 33-36.
Акимова И.В., Губанова О.М., Пудовкина Ю.Н. Примеры реализации элементов проблемного обучения на уроках информатики и икт в школе // Современные проблемы науки и образования. – 2016. – № 3. – С. 45-51.