СУРДОПЕДАГОГИКАДА АХБОРОТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИ ҚЎЛЛАШ САМАРАДОРЛИГИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ушбу мақолада кар ва заиф эшитувчи болалар таълимида АКТ дан фойдаланишнинг долзарблиги хусусида маълумотлар келтирилади. Шунингдек, кар ва заиф эшитувчи болалар нутқини ривожлантиришда АКТ дан фойдаланишнинг имкониятлари санаб ўтилган.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Feruzakhon, Q., Khusnora, Y., & Dinara, A. (2022, April). PECULIARITIES OF THE PSYCHE OF DEAF AND HARD OF HEARING CHILDREN. In Next Scientists Conferences (pp. 24-27).
Xusnora, Y., & Yulduz, A. (2022, March). WAYS TO DEVELOP VOCABULARY IN CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT. In E Conference Zone (pp. 229-230).
Кодирова, Ф. У., & Кабилова, Ш. Х. (2021). ПОВЫШЕНИЕ КАЧЕСТВА ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В УСЛОВИЯХ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ИННОВАЦИОННОГО КЛАСТЕРА. Academic research in educational sciences, 2(CSPI conference 1), 109-115.
Abdullayeva, G. S. (2021). The Use of Special Computer Technologies in Teaching Students with Hearing Impairment. International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding, 8(12), 547-554.
Abdullayeva, G. S. (2022). INFORMATION TECHNOLOGIES IN THE EDUCATION OF PERSONS WITH COMPLEX DEVELOPMENTAL DISORDERS. In Современная наука, общество, образование: актуальные вопросы, достижения и инновации (pp. 214-216).
Abdullayeva, G. S. (2021). Higher inclusive education for persons with special educational needs as a socio-pedagogical problem. ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, 11(5), 175-181.
