ЎҚИШ, БИЛИМ ВА БАҲО МОТИВЛАРИНИНГ ШАКЛЛАНИШ ХУСУСИЯТЛАРИ

Main Article Content

Аннотация:

Ўқув мотивларини  шакллантириш жараёнида шахсга йўналтирилган дидактик тамойилининг моҳияти шундаки, ўқувчи таълимнинг шахсий моделини, яъни борлиқни ўрганишнинг фақат ўзи учунгина  маҳсулдор  бўлган усулларини намоён қила оладиган шароитдагина юксак маҳсулдорликка эришиши мумкин. Ўқувчи ўқув фаолиятининг омилкор усулларини танлай олмаган тақдирда, унга бу муаммони ҳал қилишга катталар ёрдамини жалб этиш мақсадга мувофиқ. Катталар томонидан ўқувчига тавсия этилаётган таълим моделида  ўқув фаолиятининг шахсий усулини танлаш имконияти пайдо бўлишига улар жавобгардирлар.

Article Details

Как цитировать:

Есназарова , М. . (2025). ЎҚИШ, БИЛИМ ВА БАҲО МОТИВЛАРИНИНГ ШАКЛЛАНИШ ХУСУСИЯТЛАРИ. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 4(12), 39–41. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/54358

Библиографические ссылки:

Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребёнка / Изучение мотивации поведения детей и подростков. – М., 1972. - С.41-42.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. 2-е изд. М.: Политиздат, 1977. – 304 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб.: Питер, 2005. –713 с.