O’QUV JARAYONIDA MENEJMENT VA LIDERLIK ROLINI OSHIRISH

Main Article Content

Abstract:

Bugungi kunda ta'lim tizimi yangi talab va o'zgarishlarga javob bera olish uchun menejment va liderlik qobiliyatlarini kuchaytirishga ehtiyoj sezmoqda. Asosiy e'tibor menejer va liderlar tomonidan samarali boshqaruv va yetakchilikning o'quv jarayoniga ta'siriga qaratilgan. Ta'lim jarayonida rahbarlik qilish, motivatsiya yaratish, maqsadlar belgilash va natijalarni kuzatishning muhim jihatlari o'rganiladi.Bugungi kunda ta’lim jarayoni yanada samarali va interfaol bo‘lishi uchun menejment va liderlik yondashuvlarini qo‘llash muhim ahamiyat kasb etmoqda. Ta'lim menejmenti o‘quv jarayonida tashkilotchilik va boshqaruvni o‘z ichiga oladi, liderlik esa o‘quvchilarning bilim olishga bo‘lgan qiziqishini kuchaytiradi.

Article Details

How to Cite:

Turdaliyev, Z. (2024). O’QUV JARAYONIDA MENEJMENT VA LIDERLIK ROLINI OSHIRISH. Pedagogy and Psychology in the Modern World: Theoretical and Practical Research, 3(11), 34–36. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/zdpp/article/view/39436

References:

Abdukarimov, M.X., Ta'limda menejment asoslari – Toshkent: O'zbekiston Respublikasi Davlat pedagogika universiteti nashriyoti, 2018.

Shodmonov, S. va Abdullaev, A., Ta'limda menejment va liderlik – Toshkent: O'qituvchi nashriyoti, 2020.

Xodjayev, M. va Raxmatov, D., Pedagogik menejment va rahbarlik – Toshkent: Fan va texnologiya, 2017.

Islomov, Q., Pedagogik liderlik va menejment – Toshkent: Universitet nashriyoti, 2019.

Yusupov, I. va To'xtayev, S., Ta'limda boshqaruvning zamonaviy texnologiyalari – Toshkent: Ilmiy tadqiqotlar markazi, 2021.

Sadikov, A.N., Ta'lim boshqaruvi asoslari va usullari – Toshkent: Adolat nashriyoti, 2016.