BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING KREATIV QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISH USULLARI VA BU JARAYONNING TA’LIMDAGI AHAMIYATI
Main Article Content
Abstract:
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kreativ qobiliyatlarini rivojlantirish usullari va bu jarayonning ta’limdagi ahamiyati ko‘rib chiqiladi. O‘quvchilarning ijodiy qobiliyatlarini yuzaga chiqarish – ularning mustaqil fikrlashi, muammolarni hal qilishda yangicha yondashuvlarni o‘rganishi, shaxsiy o‘sish va rivojlanishlari uchun muhim omil hisoblanadi. Shuningdek, maqolada kreativ qobiliyatlarni rivojlantirishda pedagogik yondashuvlar va innovatsion metodlarning roli, ayniqsa, rasm, ertak, kreativ topshiriqlar orqali o‘quvchilarni ijodkorlikka o‘rgatish usullari yoritiladi. Ushbu jarayonda o‘qituvchi va ota-onalarning hamkorligi va ijtimoiy muhitning o‘rni ham muhim ahamiyat kasb etishi ta’kidlanadi.
Article Details
How to Cite:
References:
I.S. Khotamov, M.K. Olimov. Kreativ fikrlash, uslubiy qo‘lanma. -Toshkent: Innovatsion rivojlanish nashriyot matbaa uyi , 2021
Samiyeva Sh.X., Narzulloyeva F.F. Kreativ fikrlash (Darslik)- Buxoro 2022
Berdyaev N.A. Ijodkorlikning ma‘nosi // Ijod, madaniyat va san‘at falsafasi. - M .: San‘at, 2010 yil
Drujinin, V.N. Umumiy qobiliyatlar psixologiyasi [Matn] / V.N. Drujinin. 3- nashr. - SPb .: Piter, 2008
Epiphany, D.B. Ijodiy qobiliyatlar psixologiyasi [Matn] / D.B