PEDAGOGIK OTM TALABALARINING MUSTAQIL FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISHDA VIRTUAL MUZEY IMKONIYATLARIDAN FOYDALANISH
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqola pedagogik OTM talabalarining mustaqil fikrlashini rivojlantirishda virtual muzeylarning imkoniyatlaridan foydalanishni o'rganishga bag'ishlangan. Virtual muzeylar, internet orqali oson kirish imkoniyatini taqdim etgan holda, talabalarga tarixiy, madaniy va ilmiy yodgorliklar bilan tanishish, analitik fikrlash va mustaqil o'rganish imkoniyatlarini yaratadi. Maqolada virtual muzeylarning ta'lim jarayonidagi roli, ularning pedagogik funktsiyalari, mustaqil fikrlashni rivojlantirishdagi o'rni hamda pedagogik yondashuvlar haqida so'z boradi. Virtual muzeylar orqali talabalar interaktiv o'rganish va fikr yuritish ko'nikmalarini shakllantirishi mumkin. Maqolada shuningdek, o'zbekistonlik va xalqaro tajribalardan misollar keltiriladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Ibragimov, M. "Virtual muzeylar va ta'limdagi roli." O'zbekiston ta'limi 2021-y
Xusainova, D., & Tursunov, B. "Ta'lim texnologiyalari va innovatsion metodlar." Tashkent: O'qituvchi. 2020-y
Roberts, C., & Williams, P "Using Virtual Museums for Educational Purposes." Journal of Educational Technology, 2019-y
Akhmedov, U. "Mustaqil fikrlashni rivojlantirishda pedagogik yondashuvlar." Pedagogika va ta'lim 2022-y
Kamolov, K. "Madaniy merosni o'qitishda virtual resurslardan foydalanish." O'zbekiston ta'limi 2018-y