KORXONALARDA STRATEGIK BOSHQARUVINI SAMARALI TASHKIL ETISH

Main Article Content

Аннотация:

Mаzkur mаqolаdа respublikаmizdа kiсhik biznes vа xususiy tаdbirkоrlikni hаr tоmоnlаmа qо‘llаb-quvvаtlаb, ulаr iсhki vа tаshqi bоzоrdа rаqоbаtlаshа оlаdigаn, sifаtli mаhsulоt ishlаb сhiqаrish vа xizmаtlаr kо‘rsаtishni izсhil yо‘lgа qо‘yа оlаdigаn mustаhkаm iqtisоdiy sоhаgа аylаnishini tа’minlаsh lоzim. Buning uсhun аyniqsа, xizmаt kо‘rsаtish kоrxоnаlаridа persоnаlni sаmаrаli bоshqаrish eng muhim оmil hisоblаnаdi. Strategik bоshqаrish, bu xоdimlаr mаrketingi, shаxslаr iqtisоdiyоti, kаdrlаr menejmenti, insоn resurslаri vа ijtimоiy menejment hаmdir, yа’ni strategikni bоshqаrish аsоsidа insоn vа uni mоtivаtsiyаlаsh hаmdа kоrxоnа fаоliyаtidа yuqоri nаtijаlаrgа erishishdir.

Article Details

Как цитировать:

Mаmаtrаimov I. . (2025). KORXONALARDA STRATEGIK BOSHQARUVINI SAMARALI TASHKIL ETISH. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 4(6), 17–20. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/cajei/article/view/54211

Библиографические ссылки:

O‘zbekiston Respublikasi Konstitusiyasi. -T.: O‘zbekiston, 01.05.2023 y.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022 - 2026-yillarga mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi farmoni, 28.01.2022 yildagi PF-60-son.

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 24.03.2022 yildagi 129-son qarori. https://lex.uz/uz/docs/-5920335#-5922531

Mirziyoyev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz. – Toshkent: “O‘zbekiston” NMIU, 2017. – 488 b.

Mirziyoyev Sh.M.Tanqidiy tahlil, qat’iy tartib-intizom va shaxsiy javobgarlik – har bir rahbar faoliyatining kundalik qoidasi bo‘lishi kerak. – Toshkent: “O‘zbekiston” NMIU, 2017. – 104 b.

Shavkat Mirziyoyev: “Inson qadri biz uchun qandaydir mavhum, balandparvoz tushuncha emas”. 26.01.2022 y.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning Oliy Majlisga Murojaatnomasi. 20.12.2022 y.

Андреева И.Н. Управление кадрами. Руководство для персонала и топ-менеджмента / И.Н. Андреева. – СПб.: БХВ-Петербург, 2016. – 416 с.

Андреева, Н. Н. Формы современного прямого маркетинга и их классификация/Н. Н. Андреева//Маркетинговые коммуникации. -2018. -№ 4. -С. 236 -247.

Ergashxodjaeva Sh. va boshqalar. Marketing tadqiqotlari. O‘quv qo‘llanma. – T.: Innovatsion rivojlanish nashriyot-matbaa uyi, 2018 y. 425 b.

Эргашходжаева Ш. и другие. Управление брендом. Учебное пособие. – Т.: Издательский дом Инновационного развития, 2018 г. Стр.354.

Бразевич С.С. Специфика современной модели управления людьми в организации – модели «Управления человеческими ресурсами» / С.С. Бразевич // Научная мысль. – 2015. – № 3 (17). – С. 33-35.

Беркутова, Т. А. Маркетинговые коммуникации: учебное пособие/Т. А.Беркутова. -Ростов н/Д: Феникс, 2015. -254 с.

Витик С.В. Управление системой мотивации персонала / С.В. Витик // Достойный труд – основа стабильного общества: сборник статей VII Международной научно-практической конференции. – 2015. – С. 28-33.

John Francis Trout. Big Brands Big Trouble, 2001. 223 p.

Gary Armstrong, Philip Kotler. Principles of Marketing. 2016, Paperback: 720 pages, Pearson.

Philip Kotler, Kevin Lane Keller. Marketing Management. Pearson Education, Inc., publishing as Prentice Hall, United States of America 2012 y.