МАТЕМАТИКА ЎҚИТИШДА КАСБИЙ ЙЎНАЛТИРИЛГАНЛИКНИ АМАЛГА ОШИРИШ

Main Article Content

Аннотация:

Мақолада бўлажак иқтисодчиларни тайёрлашда  математикани касбга йўналтириб ўқитишнинг долзарблиги таъкидланади. Вазиятли масалалар касбий йўналтирилганликни амалга ошириш, бўлажак иқтисодчиларнинг касбий - математик компетентлигини шакллантиришда зарурий восита сифатида кўриб чиқилади. Вазиятли масалаларни тузиш (масала структуравий моделининг элементларини ажратиш) ва унинг таҳлили математик моделни қуриш, уни ечиш йўллари баён қилинган. Вазиятли масалаларни ечишда ахборот технологияларидан фойдаланиш қулайликлари таъкидланади ва мисолда кўриб чиқилган.

Article Details

Как цитировать:

Хужаниёзова , Г. . (2025). МАТЕМАТИКА ЎҚИТИШДА КАСБИЙ ЙЎНАЛТИРИЛГАНЛИКНИ АМАЛГА ОШИРИШ. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 4(6), 42–46. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/cajei/article/view/54427

Библиографические ссылки:

Акулова О.В., Писарева С.А., Пискунова Е.В. Конструирование ситуационных задач для оценки компетентности учащихся: учебно-методическое пособие для педагогов школ. – СПб.: КАРО, 2008. – 96 с.

Булдык, Г. М. Формирование математической культуры эконо¬миста в вузе: автореф. дис., д-ра пед. наук /Г. М. Булдык.-Минск, 1997.-32с.

Картежникова, А. Н. Контекстный подход к обучению математи¬ке как средство развития профессионально значимых качеств будущих эко- номистов-менеджеров: дис. ... канд. пед. наук / А. Н. Картежникова. - Омск, 2005 - 137 с.

Касаткина.Н.С. Ситуационная задача как средство оценивания уровня сформированности профессиональных компетенций будущих педагогов / Н.С.Касаткина// Образование: прошлое, настоящее и будущее: материалы III Междунар. науч. конф. – Краснодар: Новация, 2017. – С. 59-62.

Коротченкова, А. А. Межпредметные связи математики и инфор¬матики при подготовке специалиста экономического профиля: дис. ... канд. пед. наук / А. А. Коротченкова. - Орел, 2000. - 153 с.

Хуторской. А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по - разному: пособие для учителя / А. В. Хуторской. – М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с.