O‘ZBEK TILI ERGONIMLARINING LINGVOMADANIY XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu maqolada o‘zbek tilidagi ergonimlarning lingvomadaniy xususiyatlari tahlil qilingan. Ergonimlar nafaqat korxona va muassasalarning nomlari, balki xalqning madaniy qadriyatlari, tarixiy xotirasi va zamonaviy tafakkurining til shaklida ifodalanishidir. Maqolada ergonimlarning tasnifi, nomlash tamoyillari, semantik, pragmatik va kommunikativ funktsiyalari, shuningdek, xorijiy tillarning ta’siri madaniy kontekstda yoritilgan. Tahlillar orqali ergonimlarning o‘zbek jamiyatining madaniy o‘ziga xosligini ifodalashdagi o‘rni ko‘rsatib berilgan..
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Sodiqova, D. (2021). O‘zbek tilida ergonimlarning lingvistik xususiyatlari. Toshkent: Fan nashriyoti.
Karimov, I. (2019). Lingvomadaniyatshunoslik asoslari. Samarqand: Ilm ziyo.
Rasulov, B. (2020). Antroponimika va toponimika masalalari. Buxoro: BuxDU nashriyoti.
Vohidova, Z. (2022). Reklama tilining lingvopragmatik xususiyatlari. Filologiya fanlari doktori dissertatsiyasi.
Zaynutdinov, Sh. (2018). O‘zbek tilining zamonaviy leksikasi. Andijon: Andijon nashriyoti.
Mamatqulova, M. (2023). “O‘zbekcha ergonimlar semantikasi va madaniy asoslari”. Til va adabiyot, №1.
Saidov, S. (2017). “Brend va ergonim o‘zaro aloqasi”. Marketing va til, №2.