"ZAMONAVIY RUS DUNYOSIDA TIL TURBULENSIYASI"
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu maqolada zamonaviy rus diskursidagi “til turbulentsiyasi” hodisasining nazariy asoslari, uning ijtimoiy-madaniy omillar bilan bog‘liqligi, lingvistik dinamikasi hamda kommunikativ jarayonga ta’siri ilmiy jihatdan tahlil qilinadi. Turbulentlik metaforasi asosida rus tilidagi o‘zgaruvchanlik, normadan chekinishlar, yangi nutq modellari, internet-diskursning o‘rni va ijtimoiy tarmoqlar ta’siri chuqur yoritiladi. Maqola IMRAD tamoyili asosida qurilgan bo‘lib, ilmiy tahlil, kuzatuv, so‘zshakllanish jarayonlari va nutq amaliyotlaridagi o‘zgarishlar orqali tilning real holati ko‘rsatib beriladi. Tadqiqot natijalari rus tilini o‘rganish, ta’lim, media tilini normativ boshqarish, nutq madaniyatini rivojlantirish va lingvistik xavfsizlikni ta’minlash kabi yo‘nalishlarda qo‘llanishi mumkin.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Иванова Е. А. «Русский язык в современном интернет-пространстве: динамические процессы и тенденции развития». // Русистика. 2024. РУДН Портал Научных Изданий 105 с.
Горбачевич К. С. Вариантность слова и языковая норма: на материале современного русского языка. Л.: Наука, 1979.
Черняк В. Д., Козырев В. А. Образовательная среда. Языковая ситуация. Речевая культура. СПб.: Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2007. 184 с.
Радбиль Т. Б. ««Язык ценностей» в современной русской речи и пути его исчисления». // Вестник Нижегородского университета им. Н. И. Лобачевского. Серия «Филология». 2011. № 6, Ч. 2. 134 с.
Введенская Л. А., Павлова, Л. Г. Культура и искусство речи. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2019. - 320 с.
Аннушкин В. И. Русская речевая культура. - М.: Флинта, 2020. - 304 с.
Полат Е.С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования. – М.: Академия, 2020.
Хуторской А.В. Педагогика XXI века: компетентностный подход и цифровая трансформация. – М.: Просвещение, 2021.
Беннетт М. Дж. (2008). Основные концепции межкультурной коммуникации. В М. Дж. Беннетте (ред.), Основные концепции межкультурной коммуникации: избранные материалы 22 с.
Иванова Л. В. Методы и технологии обучения русской грамматике в условиях дистанционного образования. - М.: Наука, 2021.
Бейкер Р. С. и Инвентадо П. С. (2014). Интеллектуальный анализ образовательных данных и аналитика обучения: приложения к конструктивистским исследованиям. Технологии, знания и обучение, 19 (1-2), 220 с.
Иванов А. В., Петрова Е. Н. Применение технологий искусственного интеллекта в образовательной сфере. // Образование и технологии. 2022.
