TARIX VA TARBIYA DARSLARINING BUGUNGI KUNDAGI INNOVATSION USULDAGI O'QITILISH TIZIMI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu maqolada tarix darslarini tashkil etishda fanlararo aloqadorlikni yo‘lga qo‘yish hamda darslarni mavzulardan kelib chiqqan holda ma‘lum bir guruhlarga ajratish, o’rganilayotgan o‗quv fanlari bo‗yicha mavzularni mazmunan uyg’unlashtirish orqali o’quv rejalariga fanlararo aloqadorlik asosida tashkil topgan dars soatlarini kiritish; o’quv fanlariaro aloqadorlik asosida tashkil etilgan darslarning ta‘lim sifatini ta‘minlash va uning tarbiyaviy jihatlarini kuchaytirish; darslarda mazmunan bir-biriga yaqin yoki aralash o’quv fanlari tarkibidagi tushunchalar yordamida o’quvchilarning ilmiy dunyoqarashi hamda muayyan ko’nikma va malakalarini shakllantirish kabi xususiyatlar ochib beriladi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Абдурахманова Ж. Н. (2020). Инновацион тажриба майдони –
―мактаб–
лаборатория‖нинг таълим тизимидаги ўрни. Муғаллим ҳем ўзликсиз
билимлендири. (Issue 1) –Б. 22-26.
Gafforov Ya. X. (2019). THE STATE OF HUSTORICAL EDUCATION IN
UZBEKISTAN DURING WORLD WAR II. USA(Philadelphia) . -P. 173-175.
G'afforov, Y., Nafasov, A., & Nafasova, Z. (2020). From the History of the
Beginning of the "Great Game". Journal of Critical Reviews, 7(11), 2798-2802.
Тошев, С. (2020). Ўзбекистоннинг совет мустамлакачилиги даври тарихини
ўрганишда турк тилидаги манбаларни ўрни. In Тарихий манбашунослик,
тарихнавислик, тарих тадқиқотлари методлари ва методологиясининг долзарб масалалари (pp. 121-127)