O’QUVCHILARNING IJTIMOIY MUVOFIQLASHUVIGA TA’SIR ETUVCHI OMILLAR. MULOQOT KO’NIKMALARI DARAJASI.
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu maqolada o’quvchilarning ijtimoiy muvofiqlashuviga ta’sir etuvchi omillar va muloqot ko’nikmasi. Bunda o`quvchilarning ijtimoiylashuv jarayonida muloqot funksiyalari pedagogik muammo sifatida haqida yozilgan. O‘qituvchilarning o‘zaro axborot almashishi bilan bog‘liq xususiyatlari, uning sinf jamoasiga singib keta olish qobiliyati bilan bog‘liq. Sinf jamoasida ro‘y berayotgan har qanday voqea va hodisalar o‘qituvchilar nazoratida bo‘lishi, ularning oqibatini o‘qituvchilar tez va adolatli tahlil qilishi va oldini olishi lozim.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Nusratova, H. (2021, October). BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARIDA KITOBXONLIK MADANIYATINI SHAKLLANTIRISH: DOI: 10.53885/edinres. 2021.80. 81.021
2022-2026 yillarga mo‘ljallangan yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g`risidagi O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 28.01.2022. PF-60.
Ravshanovna, X. S. (2023). Pedagogik muloqot o‘quv jarayoni samaradorligini oshirishning muhim omili. Journal of Universal Science Research, 1(8), 131-139.
Axmedov, A. Y., & Sherqo‘ziyeva, Z. F. (2023). Pedagogik muloqotning kommunikativ asoslari. O‘zbekistonda Fanlararo Innovatsiyalar Ilmiy Tadqiqotlar Jurnali, 2(19), 425-431
