O’ZBEK MUMTOZ (KASBIY) MUSIQA NAMUNLARINING YUZAGA KELISHI

Main Article Content

Аннотация:

Maqolada milliy mumtoz mumtoz (kasbiy) musiqa namunalarining yuzaga kelishi, ularning yosh avlodni tarbiyalashdagi ahamiyati, ustoz-shogirdchilik an’anasi, ashula,  yalla,  katta  ashula, cholg‘u  kuylari  va  maqomlarning rivojiga xissa qo’shgan allomalar, bastakorlar faoliyati bo’yicha ma’lumotlar berildi.

Article Details

Как цитировать:

Rajabov , S. ., & Matnazarov , A. (2024). O’ZBEK MUMTOZ (KASBIY) MUSIQA NAMUNLARINING YUZAGA KELISHI. Наука и инновация, 2(16), 45–47. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/33130

Библиографические ссылки:

Fitrat A. Uzbek klassik musiqasi va uning tarixi. T., 1993 y.

Rajabov.I. Maqom asoslari. O’quv qo’llanma. Toshkent yangi asr avlodi

Ugli, R. S. B. (2023). Gender characteristics in music pedagogy. International Multidisciplinary Journal for Research & Development, 10(11).

Rajabov, S. (2024). O‘smirlarda gender yondashuvi asosida mumtoz musiqaga qiziqishni oshirish. Молодые ученые, 2(14), 132–134. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/32123

Rajabov, S. (2024). Increasing interest in classical music based on gender approach of university school teenagers. в solution of social problems in management and economy (Т. 3, Выпуск 5, сс. 155–158). Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.11296333

Rajabov, S. (2024). O’zbek mumtoz musiqasining o‘ziga xos xususiyatlari va ularni o’quvchi- yoshlarni estetik tarbiyalashdagi muhim ahamiyati. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 2(1), 96–99. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/26412

Rajabov, S. (2023). Mumtoz asarlarni o’rganishda xоnandalik оvоzi va uning kuylash texnikasi ustida ishlash. Молодые ученые, 2(11), 4-9.

Бендас Т.В. Гендерная психология: Учебное пособие. – Санкт-Петербург: Питер, 2006. – 293 с

Rajabov, S. (2024). O’zbek mumtoz musiqasining o‘ziga xos xususiyatlari va ularni o’quvchi- yoshlarni estetik tarbiyalashdagi muhim ahamiyati. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 2(1), 96–99. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/26412