MAKTABDA SINFDAN TASHQARI MUSIQIY TOʻGARAKLAR TASHKIL ETIB, OʻQUVCHI YOSHLARNI YANADA MUSIQAGA QIZIQTIRISH

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada  maktablarda sinfdan tashqari musiqiy to‘garaklarni tashkil etishning ahamiyati va samaradorligi, o‘quvchi yoshlarni musiqaga qiziqtirish yo‘llari, ijodiy va madaniy rivojlanishdagi o‘rni ilmiy asosda tahlil qilinadi. Tadqiqot jarayonida musiqiy ta’lim metodlari, innovatsion yondashuvlar va pedagogik texnologiyalar o‘rganilib, musiqiy to‘garaklarning shaxsiy va ijtimoiy rivojlanishga ta’siri ko‘rsatildi. Maqola o‘quvchilarni san’atga jalb qilish va ularning iste’dodlarini aniqlash hamda rivojlantirish bo‘yicha amaliy tavsiyalar haqida fikr va mulohazalar yuritiladi va atroflicha bayon etiladi.

Article Details

Как цитировать:

Sodiqova , X. (2025). MAKTABDA SINFDAN TASHQARI MUSIQIY TOʻGARAKLAR TASHKIL ETIB, OʻQUVCHI YOSHLARNI YANADA MUSIQAGA QIZIQTIRISH. Наука и инновация, 3(57), 131–134. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/69199

Библиографические ссылки:

Askarov, D. (2020). Maktab musiqiy tarbiyasi metodikasi. Toshkent: O‘qituvchi.

Karimov, S. (2019). Bolalarda musiqiy qobiliyatni rivojlantirish. Toshkent: Fan.

Tursunov, A. (2021). Innovatsion pedagogik texnologiyalar va musiqiy ta’lim. Samarqand: Universitet Nashriyoti.

Xolmatov, R. (2018). Sinfdan tashqari faoliyat va yoshlarning ijodiy rivojlanishi. Toshkent: Ta’lim.

Pedagogical Research in Music Education, International Journal, 2022.