MAKTABDA SINFDAN TASHQARI MUSIQIY TOʻGARAKLAR TASHKIL ETIB, OʻQUVCHI YOSHLARNI YANADA MUSIQAGA QIZIQTIRISH

Main Article Content

Abstract:

Ushbu maqolada  maktablarda sinfdan tashqari musiqiy to‘garaklarni tashkil etishning ahamiyati va samaradorligi, o‘quvchi yoshlarni musiqaga qiziqtirish yo‘llari, ijodiy va madaniy rivojlanishdagi o‘rni ilmiy asosda tahlil qilinadi. Tadqiqot jarayonida musiqiy ta’lim metodlari, innovatsion yondashuvlar va pedagogik texnologiyalar o‘rganilib, musiqiy to‘garaklarning shaxsiy va ijtimoiy rivojlanishga ta’siri ko‘rsatildi. Maqola o‘quvchilarni san’atga jalb qilish va ularning iste’dodlarini aniqlash hamda rivojlantirish bo‘yicha amaliy tavsiyalar haqida fikr va mulohazalar yuritiladi va atroflicha bayon etiladi.

Article Details

How to Cite:

Sodiqova , X. (2025). MAKTABDA SINFDAN TASHQARI MUSIQIY TOʻGARAKLAR TASHKIL ETIB, OʻQUVCHI YOSHLARNI YANADA MUSIQAGA QIZIQTIRISH. Science and Innovation, 3(57), 131–134. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/69199

References:

Askarov, D. (2020). Maktab musiqiy tarbiyasi metodikasi. Toshkent: O‘qituvchi.

Karimov, S. (2019). Bolalarda musiqiy qobiliyatni rivojlantirish. Toshkent: Fan.

Tursunov, A. (2021). Innovatsion pedagogik texnologiyalar va musiqiy ta’lim. Samarqand: Universitet Nashriyoti.

Xolmatov, R. (2018). Sinfdan tashqari faoliyat va yoshlarning ijodiy rivojlanishi. Toshkent: Ta’lim.

Pedagogical Research in Music Education, International Journal, 2022.