SPORT TASHKILOTLARINI TIJORATLASHTIRISH JARAYONIDA CHIPTALAR SAVDOSI VA MERCHANDISING FAOLIYATINING NORMATIV-HUQUQIY ASOSLARI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur tezis sport tashkilotlarini tijoratlashtirishda chiptalar savdosi va merchandising faoliyatining milliy hamda xalqaro normativ-huquqiy tartibga solinishini tahlil qiladi. Unda chiptalar savdosining huquqiy mohiyati, raqamli tizimlari, chiptalarning noqonuniy qayta sotilishi, shuningdek merchandising faoliyatining intellektual mulk huquqi, litsenziyalash va kontrafakt mahsulotlarga qarshi himoya bilan bog‘liq jihatlari yoritiladi. Tahlil O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi va FIFA reglamentlari asosida olib borilib, sport tashkilotlarining moliyaviy barqarorligini ta’minlashga qaratilgan normativ-huquqiy takliflar ilgari suriladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi Fuqarolik kodeksi. — O‘zbekiston Respublikasi Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi.
O‘zbekiston Respublikasining “Iste’molchilarning huquqlarini himoya qilish to‘g‘risida”gi Qonuni.
O‘zbekiston Respublikasining “Shaxsga doir maʼlumotlar toʻgʻrisida”gi Qonuni.
O‘zbekiston Respublikasining “Tovar belgilari, xizmat koʻrsatish belgilari va tovar kelib chiqqan joy nomlari toʻgʻrisida”gi Qonuni.
O‘zbekiston Respublikasining “Mualliflik huquqi va turdosh huquqlar toʻgʻrisida”gi Qonuni.
AFC Marketing and Media Regulations.
FIFA Stadium Safety and Security Regulations.
World Intellectual Property Organization (WIPO). Sports and Intellectual Property.
Court of Arbitration for Sport (CAS). Official website.
