ЗИЛЗИЛА РЎЙ БЕРГАНИДА ЙЎЛЛАРНИНГ ЗАРАРЛАНИШИНИ МАСОФАДАН ТУРИБ ПРОГНОЗЛАШ
Main Article Content
Abstract:
Мақолада кучли зилзила бўлган ҳудуддаги йўллар ҳолатини масофадан
туриб прогнозлаш, зилзила пайтида транспорт воситаларининг зиён кўриш даражаси
уларнинг атмосфера, гидросфера, литосфералар таъсири ҳамда техноген таъсирлар
сабабли жисмоний емирилиш ҳолати, шунингдек, сейсмик ҳудудларда транспорт
иншоотлари қурилиши ва назорат қилиниши борасидаги махсус талабларни қай
даражада бажарилганлигига боғлиқ бўлишлиги кўрсатилган. Шунингдек тектоник
тўлқинлар таъсири билан биргаликда зилзиланинг иккиламчи зарар берувчи
омилларининг юзага келиши сабабли транспорт инфраструктураси етказиладиган
зарар кўрсатилган
Article Details
How to Cite:
References:
Болт Б.А., Хорн У.Л., Макдоналд Г.А., Скотт Р.Ф. Геологические стихии. – М.: Мир,
Бунин Г.Г., Батыров Б.А. Ачинская сейсмодеформация // Дагестанское
землетрясение 14 мая 1970 г. – М.: Наука, 1981
Попова Е.В., Левкович Р.А. Поверхностные нарушения грунтов в эпицентральной
зоне // Дагестанское землетрясение 14 мая 1970 г. – М.: Наука, 1981 238
Чигарев Н.В., Шивков Ф.С. Геоморфологический обзор поверхностных нарушений
// Дагестанское землетрясение 14 мая 1970 г. – М.: Наука,
Шестоперов Г.С. Сейсмостойкость мостов. – М.: Транспорт, 1984
Шестоперов Г.С. Повреждения мостов при землетрясениях и их учет при
проектировании искусственных сооружений (отечественный опыт). – М.:
ВПТИТрансстрой, 1991ILM-FAN VA INNOVATSIYA
ILMIY-AMALIY KONFERENSIYASI
in-academy.uz/index.php/si
Katayama S. [and others]. – Damage caused by the Niigata earthquake and geological
features of national highway in the suburbs of Niigata city // Soil and Foundation. – 1966. –
Vol. VI. – № 1
McCulloch D.S., Bonilla M.G. Effects of the Earthquake of March 27, 1964 on the Alaska
railroad, – Washington: United States Gov. Print. Off., 1970 242
Nasu N. The Great Indian Earthquake of January 15, 1934 // Bull. of the Earthquake
Research Institute. – 1935. – Vol. XIII
Practical Lessons from the Loma Prieta Earthquake. Report from a Symposium of the
National Research Council. – Washington: National Academy Press, 1994