OLIY TA’LIM XIZMATLARI KO‘LAMLARI RIVOJLANISHI VA SAMARADORLIGINING O‘ZIGA XOS KO‘RSATKICHLARI
Main Article Content
Abstract:
Ushbu maqolada олий таълим соҳасидаги муассасаларда ta’lim xizmatlari ko‘lamlari rivojlanishi va samaradorligining o‘ziga xos ko‘rsatkichlarini aniqlash, ularga mos tavsiyalarni tayyorlab, amaliyotga tadbiq etishdan iborat.
Article Details
How to Cite:
References:
Алмакучуков К.М. Технологии управления маркетингом в вузе // Высшее образование Кыргызской Республики. – 2008. – 2/12. – с.44-50
Ахунова Г. Ўзбекистонда таълим хизматлари маркетинги муаммолари: Монография. – Тошкент. – 2005. – 244 б.
Назарова Д. Таълим хизматлари маркетингида ахборотни бошқариш // Жамият ва бошқарув. – 2010. – 3. – 65-67-б
Enrico Moretti Estimating the social return to higher education: evidence from longitudinal and repeated cross-sectional data. Journal of Econometrics 121 (2004) 175 – 212. https://eml.berkeley.edu/~moretti/socret.pdf
The Returns to Education: Macroeconomics Journal of Economic Surveys Volume 17, Issue 2 p. 157-200. https://doi.org/10.1111/1467-6419.00192
Якубова, Г. А., & Халилова, Н. И. (2014). ОСОБЕННОСТИ ДЕПРИВАЦИИ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ В ДОШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ. In Актуальные проблемы современной науки в 21 веке (pp. 149-150).
Халилова, Н. И., & Алимова, Г. К. (2014). РАЗВИТИЕ И ФОРМИРОВАНИЕ ЛИЧНОСТИ ДЕПРИВИРОВАННОГО РЕБЁНКА. In Актуальные проблемы современной науки в 21 веке (pp. 151-152).