ONA TILI DARSLARIDA ORFOGRAFIK MALAKALARNI SHAKLLANTIRISHDA DIDAKTIK O‘YINLARDAN FOYDALANISH METODIKASI

Main Article Content

Abstract:

Didaktik o‘yinlar orfografik malakalarni shakllantirishda samarali metodik vosita hisoblanadi. O‘yinlar yordamida o‘quvchilar o‘zlashtirgan bilimlarni amaliyotda qo‘llashni o‘rganadilar, orfografiya qoidalarini o‘zlashtiradilar va xatolarni tuzatish ko‘nikmalarini rivojlantiradilar. Bunday o‘yinlar nafaqat bilimlarni o‘rganishni yengillashtiradi, balki o‘quvchilarning motivatsiyasini oshiradi va o‘rganish jarayonini qiziqarli qiladi.

Article Details

How to Cite:

Omonillayeva , M. . (2024). ONA TILI DARSLARIDA ORFOGRAFIK MALAKALARNI SHAKLLANTIRISHDA DIDAKTIK O‘YINLARDAN FOYDALANISH METODIKASI. Science and Innovation, 2(35), 19–22. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/39529

References:

Yo‘ldoshev R., Xusainova U. Ta’limning inerfaol metodlari. – Urganch

G‘ulomov A., Qodirov M., va boshq. Ona tili o‘qitish metodikasi. – T: Fan va texnologiya.

Jabborov E., G.Тilovova, G.Meyliyeva. О‘zbek tili о‘qitishning amaliy metodikasi.-Qarshi: QarDU, 2010-y.

Jamolxonov. N. Hozirgi o‘zbek adabiy tili. –T.: O‘qituvchi, 2005.

Karima Qosimova, Safo Matchonov, Xolida G 'ulomova, Sharofat Yo‘ldosheva, Sharofjon Sariyev. Ona tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Nosir nashriyoti.

Jo‘rayeva N. Boshlang‘ich sinflarda ona tili o‘qitish metodikasining dolzarb masalalari// Academic research in educational sciences, Volume 2, Issue 9, 2021.

Karima Qosimova, Safo Matchonov, Xolida G 'ulomova, Sharofat Yo‘ldosheva, Sharofjon Sariyev. Ona tili o‘qitish metodikasi. – Toshkent: Nosir nashriyoti.

Ona tili (maktab o‘quvchilari uchun). Qomus. –T.: Yangi asr avlodi.

www.ziyonet.uz

www.ziyouz.com

www.kutubxona.com