RAQAMLI TA’LIM MUHITIDA BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING AKMEOLOGIK POZITSIYASINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract:
Ushbu tezisda raqamli ta’lim muhitida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining akmeologik pozitsiyasini rivojlantirish jarayonining pedagogik va psixologik xususiyatlari tahlil etilgan. Akmeologik pozitsiya pedagogning kasbiy o‘sish, ijodiy salohiyat va shaxsiy yetuklik sari intilishdagi faol hayotiy pozitsiyasi sifatida izohlangan. Psixologik jihatdan bu jarayon motivatsiyani kuchaytirish, metakognitiv tafakkurni rivojlantirish, o‘z-o‘zini baholash va mustaqil ta’lim olish ko‘nikmalarini shakllantirishga xizmat qiladi. Pedagogik jihatdan esa zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish, innovatsion ta’lim metodlarini tatbiq etish va hamkorlikda o‘qitish amaliyotini kengaytirish muhim omil sifatida ko‘rsatib o‘tilgan.
Article Details
How to Cite:
References:
Деркач А.А. Акмеология [Текст]: учебное пособие / А.А.Деркач, В.Г.Зазыкин – СПб.: Питер, 2003. – 256 с
Андриенко E.В. Психолого–педагогические основы формирования профессиональной зрелости учителя [Электронный ресурс]: дисертация ...д–ра пед. наук: 13.00.08 / Е.В.Андриенко. – М.: РГБ, 2003 – 410 с. – Режим доступа: http://diss.rsl.ru/diss/03/0660/030660009.pdf, (дата обращения 12.12.2006).
Асмолов А.Г. Психология личности: учебник / А.Г.Асмолов – М. : МГУ, 1990.–367 с.
ЕрмаковаЛ.И. Акмеологическая позиция будущего учителя как педагогический феномен // – С. 36–41
Максимова В.Н. Введение в акмеологию школьного образования / В.Н.Максимова – СПб.: ЛОИРО, 2002. – 156 с.
