FARG‘ONA VODIYSIDA MADANIY MEROS OBEKTLARINI RAQAMLASHTIRISH VA VIRTUAL TURIZM
Main Article Content
Abstract:
Mazkur maqolada Farg‘ona vodiysidagi madaniy meros obektlarini raqamlashtirish va ularni virtual turizm sohasida qo‘llash imkoniyatlari tahlil qilinadi. Raqamli texnologiyalar, xususan 3D skanerlash, VR/AR tizimlari, GIS xaritalash va QR-kod tizimlari yordamida tarixiy obidalarni saqlash, keng jamoatchilikka taqdim etish va ta’lim hamda turizm yo‘nalishlarida foydalanish usullari o‘rganilgan.
Article Details
How to Cite:
References:
Abdihakimov, Mirjalol. "IT SOHASIDA AXBOROT XAVFSIZLIGI." Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования 4.5 (2025): 15-17.
Amirova, Zilola. "MATN BILAN ISHLASH DASTURLARI BO‘LIMINI O‘QITISH METODIKASI." Молодые ученые 3.6 (2025): 32-34.
Arabboyev, O‘lmas. "SUN’IY INTELLEKT YORDAMIDA MUHANDISLIK ISHLARINI AVTOMATLASHTIRISH." Молодые ученые 3.6 (2025): 35-38.
Baratova, Nafisa. "BLOKCHEYN TEXNOLOGIYASINING IJTIMOIY TAMOYILLARI." Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования 4.5 (2025): 18-20.
Bekmurodov, Nodirbek, and Asal Uralova. "O‘RTA SINFLARDAGI BOLALARGA INFORMATIKA O‘QITISHNING KREATIV G‘OYALARI." Молодые ученые 3.6 (2025): 39-41.
Berdimuhammadov, Iskandar. "MOBIL ILOVALAR ISHLAB CHIQISH." Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования 4.5 (2025): 21-23.
Berdishukurova, Munisa. "DASTURLASH TILLARINING RIVOJLANISHI." Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования 4.5 (2025): 24-26.
Boltayev, Farhod. "INTERNETDA ISHLASH ASOSLARI BO‘LIMINI O‘QITISH METODIKASI." Молодые ученые 3.6 (2025): 46-49.
Boqiyeva, Farida, and Madadjon Oʻktamov. "MATEMATIKANI O‘QITISHDA MASALANING BAJARADIGAN FUNKSIYALARI." Молодые ученые 3.6 (2025): 50-52.
Boymurodova, Ozoda. "AXBOROT BO‘LIMINI O‘QITISH METODIKASI." Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования 4.5 (2025): 11-14.
Ernazarova, Lola. "WEB-SAHIFANI BO‘LIMINI O‘QITISH METODIKASI." Молодые ученые 3.6 (2025): 53-55.
