TA’LIM MUASSASALARIDA RAQAMLI LOYIHALARNI MOLIYALASHTIRISHNING INNOVATSION MEXANIZMLARI

Main Article Content

Abstract:

Ushbu maqolada ta’lim muassasalarida raqamli loyihalarni moliyalashtirishning innovatsion mexanizmlari nazariy va amaliy jihatdan tahlil qilinadi. Tadqiqotda raqamli transformatsiya sharoitida ta’lim tizimini modernizatsiya qilish uchun zarur bo‘lgan moliyaviy manbalar — davlat byudjeti, grantlar, venchur kapital, kraudfanding va davlat-xususiy sheriklik (DXSh) kabi mexanizmlar o‘rganilgan. Xususan, HEMIS, Moodle, LMS kabi tizimlarni joriy etish tajribasi misolida raqamli loyihalarning iqtisodiy samaradorligi baholangan. Maqola natijalari O‘zbekiston ta’lim tizimida innovatsion moliyalashtirish mexanizmlarini kengaytirish, raqamli infratuzilmani barqaror rivojlantirish va xalqaro tajribalarni milliy modelga integratsiya qilish uchun amaliy tavsiyalar ishlab chiqishni nazarda tutadi.

Article Details

How to Cite:

Maxmudova , G. . (2025). TA’LIM MUASSASALARIDA RAQAMLI LOYIHALARNI MOLIYALASHTIRISHNING INNOVATSION MEXANIZMLARI. Science and Innovation, 3(46), 4–6. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/65081

References:

Tursunov, A. A. (2022). Oliy ta’limda raqamli texnologiyalarni joriy etishning nazariy asoslari: HEMIS va LMS tajribasi. O‘zbekiston oliy ta’lim tadqiqotlari jurnali, 5(2), 45–62.

Abdurahmonov, Q. (2021). Ta’lim muassasalarida raqamli loyihalarni boshqarish va moliyalashtirish mexanizmlari. Iqtisodiyot va ta’lim, 3(1), 27–39.

Hasanov, B. (2019). Oliy ta’limda DXSh asosida raqamli infratuzilmani rivojlantirish. Moliyaviy tahlil va amaliyot, 11(4), 18–26.

Зуева, Е. В. (2020). Цифровая трансформация образования и механизмы финансирования EdTech-проектов. Экономика образования, 26(3), 55–71.

Громыко, А. Н. (2018). Государственно-частное партнёрство в цифровизации вузов: риски и эффекты. Университетское управление, 22(6), 34–46.

Zhao, Y. (2019). An Education Crisis Is a Terrible Thing to Waste: How Radical Changes Can Improve Learning. New York: Teachers College Press.

Selwyn, N. (2019). Should Robots Replace Teachers? AI and the Future of Education. Cambridge: Polity Press.

Hanushek, E. A., & Woessmann, L. (2020). Education, knowledge capital, and digital skills in growth. Economics of Education Review, 77, 101983.

Schleicher, A. (2020). The New Imperative of Measurement: Education in the Digital Age. Paris: OECD Publishing.

Spies, M., & Brothers, P. (2021). Global EdTech investment trends and financing models. HolonIQ White Paper Series, 2021/02, 1–24.

Kim, S.-H., & Lee, J.-Y. (2022). Financing digital education in Korea: PPPs and innovation funds. Asian Education and Development Studies, 11(4), 623–642.

Watanabe, T., & Nakamura, K. (2023). Impact investing for education technology in East Asia: Evidence from blended-finance pilots. Journal of Asian Economics, 86, 101548.