UMUMIY O’RTA TA'LIM MAKTABINING O'QUV JARAYONIDA MUSIQA TINGLASHNING AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

maqolada maktab o'quvchilarining musiqiy madaniyatini tarbiyalash asosi
sifatida musiqa tinglashni rivojlantirish muammosi ko'rib chiqiladi, estetik idrok muammosi
alohida ko'rib chiqiladi.

Article Details

Как цитировать:

Trigulova, A. (2023). UMUMIY O’RTA TA’LIM MAKTABINING O’QUV JARAYONIDA MUSIQA TINGLASHNING AHAMIYATI. Наука и инновация, 1(4), 193–195. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/13891

Библиографические ссылки:

Trigulova, A. X. (2021). Formation Of The Cognitive Activity Of 5-Class Secondary

School Students With The Familiarity Of The Instruments Of The Symphony Orchestra.

Экономика и социум, (4-1), 428-431.

Trigulova, A. (2022). Uzbek Opera In A Music Lesson In A Comprehensive School And

Its Role In The Development Of Cognitive Activity Of Students. Академические

исследования в современной науке, 1(15), 229-236

Тригулова, А. Х. Предмет «Современная зарубежная музыка» и его значение в

профессиональной подготовке магистров педагогических вузов / А. Х. Тригулова. —//

Молодой ученый. — 2017. — № 16 (150). — С. 510-512.

Trigulova, A. K., & Konurova, L. (2019). Creativity Of Pi Chaykovsky In Musical Culture

Lessons In A General Educational School. Экономика и социум, (3), 68-70.