PEDAGOGLARNING TEXNOLOGIK METAKOMPETENTLIK DARAJASINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu maqolada dunyoning ilg’or ilmiy tadqiqot institutlari va xalqaro markazlarida pedagogik ta’limini samarali loyihalashtirish, yangicha yondashuvlarni pedagogika yo‘nalishi talabalarining metakompetentligini rivojlantirishga yo‘naltirish, shu asosda raqobatbardosh va zamon talabalariga javob beradigan, pedagogik faoliyat ishini to‘g‘ri va samarali amalga oshira oldagigan xodimlarni tayyorashga qaratilgan.

Article Details

Как цитировать:

Nurmatova , M. . (2025). PEDAGOGLARNING TEXNOLOGIK METAKOMPETENTLIK DARAJASINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI. Наука и инновация, 3(38), 105–108. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/62315

Библиографические ссылки:

2019 йил 8 октябрдаги «Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида»ги ПФ-5847-сон Фармони // https://lex.uz/docs/4545884.

Sa’dullaeva Mahfuza Husenovna. Ijtimoiy kompetensiyalarni rivojlantirish pedagogik muammo sifatida. / Таълим ва инновацион тадқиқотлар (2022 йил №10).

Общая и профессиональная педагогика / Под ред. В.Д. Симоненко. - М., 2005.

Азизова И.Ю. Критерии и показатели результатов оценивания методической подготовки студентов-биологов на основе гуманитаризации и технологизации педагогического образования. // Известия БГПУ.

Сибикина И.В. Модели и алгоритмы формирования и оценки компетенций выпускника вуза: автореф. дис. канд. техн. наук. –Астрахань: АГТУ, 2012.

To‘raxonova Barno Tursinboyevna. Bo‘lajak pedagogni pedagogik –psixologik jihatdan tarbiyalashda faoliyat mexanizimlari./ Образование и инновационные исследования (2023 год № 11).