OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA RAQAMLI TA’LIM MUHITINI YARATISHNING USTIVOR TAMOYILLARI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu maqolada OTMda raqamli ta’lim muhitini yaratishda o‘ziga xos
ustuvorlik kasb etuvchi muhim tamoyillar haqida batafsil so‘z yuritilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Новая философская энциклопедия / Под редакцией В. С. Стёпина. В 4 тт. Том 2. –
М.: Мысль. 2001. – С. 245.
Семь задач цифровизации российского образования //
https://trends.rbc.ru/trends/ education/5d9ccba49a7947d5591e93ee.
Цифровая дидактика: 11 основных принципов // https://lala.lanbook.
com/cifrovaya-didaktika-11-osnovnyh-principov.
Щучка Т.А. Педагогические принципы развития информационно-исследовательской компетентности магистранта педагогического образования // Ж.
Азимут научных исследований: педагогика и психология. – Тольятти: 2018. Т. 7. - №1
(22). – С. 236.
Hamrayeva, O. F. Q. (2023). OLIY TA’LIM MUASSASASI TALABALARINI
KOMMUNIKATIV KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING AYRIM JIHATLARI. Oriental
renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(1), 537-544.
Джалалов, Б. Б. (2022). BO ‘LAJAK O ‘QITUVCHILARNING INNOVATSION
KOMPETENTLIGINI SHAKLLANTIRISHDA SMART-TA’LIMNING IMKONIYATLARI. УЧИТЕЛЬ,
(4).
Сиддиқов, Б. С., & Джалалов, Б. Б. MODERNIZATION OF EDUCATION-THE FUTURE
INNOVATIVE COMPETENCE OF TEACHERS AS A MAIN FACTOR OF FORMATION.
Siddikov, B., & Djalalov, B. (2020, December). MODERNIZATION OF EDUCATION-THE
FUTURE INNOVATIVE COMPETENCE OF TEACHERS AS A MAIN FACTOR OF FORMATION. In
Конференции.