BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA EYDEKOLOGIYA TAMOYILLARINING MOHIYATI VA O‘ZIGA XOSLIGI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Mazkur maqolada boshlang‘ich ta’limda eydekologiya tamoyillarining mohiyati va o‘ziga xosligi, o‘quvchilarda qadriyatli munosabatni rivojlantirishda eydekologiya tamoyillari izchilligining metodik ta’minotini takomillashtirishning funksional modeli yoritib berilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Kulagina L.I. Вариативное образование как условие результатив¬ного обучения младших школьников: Автореф. дис. канд. пед. наук - Став¬рополь: СГУ, 2002. - 22 с.
Akimova M.K., Kozlova V.T. Individualnost uchashegosya i indivi¬dualniy podxod. - M.: Znaniye, 1992, №3. - 80 s.
Xo’jamberdiyeva M.N Boshlang’ich sinf o’quvchilarining ekologik kompetensiyalarini shakllantirish zarurati. Муғаллим ҳэм узлуксиз билимлендириў 2021жыл № 2
Khojamberdiyeva Maftuna Norkobilovna .Scientific Basis Of Development Of Eydecoloical Relations In Primary Classes. Eurasian Scientific Herald (ESH) June 2022
Xo’jamberdiyeva M.N. Pedagogik bilimlar tizimida eydekologiya. Муғаллим ҳэм узлуксиз билимлендириў 2022жыл № 1/1
Якубова, Г. А., & Халилова, Н. И. (2014). ОСОБЕННОСТИ ДЕПРИВАЦИИ ПСИХОЛОГИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ В ДОШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ. In Актуальные проблемы современной науки в 21 веке (pp. 149-150).
Халилова, Н. И., & Алимова, Г. К. (2014). РАЗВИТИЕ И ФОРМИРОВАНИЕ ЛИЧНОСТИ ДЕПРИВИРОВАННОГО РЕБЁНКА. In Актуальные проблемы современной науки в 21 веке (pp. 151-152).