ZAMONAVIY TILSHUNOSLIKDA LINGVO-MADANIYATSHUNOSLIK FANINING ASOSIY TUSHUNCHALARI VA ULARNING TIL BIRLIKLARINI О‘RGANISHDAGI XUSUSIYATLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Mazkur maqolada, birinchidan, lingvo-madaniyatshunoslik bo’yicha umumiy qarashlarga to’xtalib o’tilgan. Yana, lingvo-madaniyatshnoslikda yangi terminlar hosil qilish usullari aniq misollar bilan keng yoritib berilgan, hamda ingliz va o’zbek tilida ular qiyoslangan, o’xshash va farqli tomonlari ko’rsatilgan. Shu bilan birga,  lingvo-madaniyatshnoslikda birikmalar ,yangi terminlar,ularning paydo bo`lishiga ham alohida e’tibor qaratilgan va ignliz va o’zbek tillarida misollar keltirilgan.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

O.I.Kourova-Lingvistika teksta: Kurs leksiy. - SPb.: Izd-vo SPbGU, 2007. -336 s.

Винокур Г.О. О некоторых явлениях словообразования в русской технической терминологии. // Труды МИФЛИ. Том 5. Сборник статей по языковедению. – Москва, 1939.

Yo’ldoshev I. Sharipova O’. Tilshunoslik asoslari. O’quv qo’llanma.Toshkent “IQTISOD-MOLIYA”-2007.

Yo’ldoshev I. O'zbek kitobchilik terminologiyasi. —Тoshkent. Fan, 2004.

Karasik V.I. Yazikovoy krug: lichnost, konsepti, diskurs. Volgograd: Peremena, 2002. - 365 s

Oriental Renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. Vol.1 June 2021.

Sheygal YE.I. Semiotika politicheskogo diskursa: MonografiY. - M.: ITDGK «Gnozis», 2004. - 326 s

HojiyevA. Tilshunoslik terminlarining izohli lug'ati. — Т.: O'zbekiston Milliy ensiklopediyasi, 2002.

Malika, R. (2021). ISSN: 2249-7137 Vol. 11.

Rajapova, M. (2023). BADIIY USLUB VA ALLEGORIYANING O’ZIGA HOS XUSUSIYATLARI TADQIQI. Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования, 2(9), 121-124.

Rajapova, M. (2023). STUDY OF DISCOURSE AND SPECIFIC CHARACTERISTICS OF ALLEGORY. Наука и технология в современном мире, 2(17), 53-55.

Rajapova, M., & Mamadaliyeva, M. (2023, April). INTERPRETATION OF ALLEGORICAL MEANS IN DISCOURSE. In International Conference On Higher Education Teaching (Vol. 1, No. 1, pp. 15-19).

Ҳайдарова, Г. А. (2022). ХХ аср ўзбек ғазалларининг вазн хусусиятига доир. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(6), 241-245.

Ҳайдарова, Г. (2021). СОБИР АБДУЛЛА, ЧАРХИЙ ВА ҲАБИБИЙ ҒАЗАЛЛАРИДА ТАСВИР ВА ТАЛҚИН МАСАЛАЛАРИ. FILOLOGIYA UFQLARI JURNALI, 6(6).

Ҳайдарова, Г. (2021). СОБИР АБДУЛЛА, ЧАРХИЙ ВА ҲАБИБИЙ ҒАЗАЛЛАРИДА ТАСВИР ВА ТАЛҚИН МАСАЛАЛАРИ. FILOLOGIYA UFQLARI JURNALI, 6(6).

Чошанов, М. А., Сластенин, Б. А., Монахов, В. М., Скипнер, Б., Гибсон, С., Сакамото, Т., ... & Ведемейер, С. (2017). Место педагогических технологий в обучении в вузе. Молодой учёный, 1, 432.

Alimsaidova, S. A. (2021). Historical and literary texts as the basis for teaching a non-native language. Current research journal of pedagogics, 2(10), 204-208. 0

Sayyora, A. (2022). METHODS OF SELECTING TEXTS WHEN TEACHING THE RUSSIAN LANGUAGE. International Journal of Early Childhood Special Education, 14(7).

Sayyora, A. (2022). IMPROVEMENT OF SOCIOLINGUISTIC COMPETENCE IN TEACHING THE RUSSIAN LANGUAGE. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCE & INTERDISCIPLINARY RESEARCH ISSN: 2277-3630 Impact factor: 7.429, 11(09), 313-316.