BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING IJODIY QOBILIYATLARINI BADIIY ADABIYOTLAR VOSITASIDA SHAKLLANTIRISH BO’YICHA TOPSHIRIQLAR
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
O`quvchilarda ijodiy qobiliyatni rivojlantirish ta’lim jarayonidagi dolzarb masala sanaladi. O`quvchilarni kutilmagan pedagogik vaziyatlarda bilim va ko‘nikmalarni qo‘llay olishga kasbiy va kundalik masalalarni hal qilishga tayyorlash ta’lim jaranidagi asosiy vazifalardan biridir. Ushbu tezisda badiiy adabiyotlar orqali topshiriqlar berish orqali boshlang`ich sinf o`quvchilarining ijodiy qobiliyatini shakllantirish masalalari ko`rib chiqiladi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
F.Umarova va boshqalar. Bola shaxsini rivojlantirishga yo‘naltirilgan ta’lim. 2-modul. T.: 2011 4.
L.Mirjalolova. Bolalarni gapirtirib o‘ynaladigan o‘yinlarga nutqiy jihatdan tayyorlash. T.: 2015
M.Asqarova, G‘.Qodirova ―Kichik yoshdagi bolalar nutqini o‘stirish T.:―O‘qituvchi 2011 y
Genis Aleksandr. Qalb fotografiyasi// Jahon adiblari adabiyot haqida- T: Ma’naviyat 2010.
Safarova R.G. va b. O‘quvchi-yoshlarda “ommaviy madaniyat”ga qarshi kurashchanlik ko‘nikmalarini shakllantirishning pedagogik- psixologik mexanizmlari.// Monografiya. – T.: “Tafakkur qanoti” nashriyoti, 2018 yil, 192 bet.
Nurqulova, G., & Saydaliyeva, M. (2023). PSYCHOLOGICAL METHODS OF EDUCATION AND DEVELOPMENT ACCORDING TO THE CHILD'S TEMPERAMENT. International Bulletin of Engineering and Technology, 3(10), 92-95.
Muhiddinova, D., & Saydaliyeva, M. (2023). MANIFESTATION OF DESTRUCTIVE RELIGIOUS BEHAVIOR IN PERSONAL CHARACTERISTICS. Modern Science and Research, 2(6), 934-938.