WEB-SAHIFA BO‘LIMINI O‘QITISH METODIKASI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu tezisda web-sahifa bo‘limlarining o‘qitish metodikasi yoritilgan bo‘lib, uning ta’lim jarayonidagi ahamiyati va afzalliklari batafsil ko‘rib chiqilgan. Web-sahifa bo‘limlarining metodikasi ta’limning samaradorligini oshirish, o‘quvchilarni motivatsiya qilish, interaktiv o‘qish materiallari va shaxsiylashtirilgan ta’lim imkoniyatlarini yaratish kabi bir qator afzalliklarni taqdim etadi. Ushbu metodika o‘quvchilarga o‘z bilimlarini mustahkamlash, o‘z-o‘zini baholash va interaktiv vositalar yordamida ta’lim jarayonida faol ishtirok etish imkonini beradi. Shu bilan birga, web-sahifalar o‘qituvchilarga darsni samarali boshqarish, o‘quvchilarning yutuqlarini kuzatib borish va ta’limni shaxsiylashtirish imkoniyatini yaratadi. Tezissiz metodikaning samarali ishlashi o‘quvchilarni global bilimlar bilan tanishtirishga yordam beradi va o‘qituvchilarga masofaviy ta’limni ham samarali tashkil etish imkonini beradi. Web-sahifa bo‘limlarining metodikasining yanada rivojlanishi ta’lim tizimini modernizatsiya qilishda muhim rol o‘ynaydi. Tezisda metodikaning afzalliklari, amaliyotdagi qo‘llanilishi va ta’lim jarayonida qanday samaralar keltirishi haqida batafsil ma’lumotlar keltirilgan.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Nazarov, А. (2019). Raqamli ta’lim texnologiyalari va ularning zamonaviy o‘qitish jarayonidagi o‘rni. Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti nashriyoti.
Hasanov, B. (2021). Elektron ta’lim va interaktiv metodlar. Samarqand: Samarqand Davlat universiteti nashriyoti.
Qodirov, Sh. (2020). Ta’limda axborot texnologiyalari va onlayn ta’lim platformalari. Toshkent: Innovatsion rivojlanish nashriyoti.
Smith, J., & Brown, K. (2018). E-learning Strategies for Modern Education. London: Oxford University Press.
Anderson, T. (2020). The Theory and Practice of Online Learning. Canada: Athabasca University Press.
Miller, H. (2019). Web-based Learning and Interactive Education. New York: Routledge.
UNESCO. (2021). Digital Learning and Education Transformation: A Global Perspective. Paris: UNESCO Publishing.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori (2022). Raqamli iqtisodiyot va elektron ta’limni rivojlantirish choralari to‘g‘risida.
Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi. (2021). Oliy ta’limda masofaviy o‘qitish metodikasi va zamonaviy texnologiyalar. Toshkent: Ilmiy-tadqiqot markazi.
Khan Academy (2022). Digital Learning Techniques and Online Education. Retrieved from www.khanacademy.org.
Нормуродова, Садокат. "РАЗВИТИЕ ВООБРАЖЕНИЯ И НАВЫКОВ ТВОРЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ УЧАЩИХСЯ 1-ГО КЛАССА ПРИ ОБУЧЕНИИ АЛФАВИТУ С ПОМОЩЬЮ ПРОГРАММЫ SCRATCH." Предпринимательства и педагогика 3.3 (2024): 144-150.
Normurodova, Sadoqat. "OʻQUVCHILARNI DARS MASHGʻULOTLARGA BOʻLGAN QIZIQISHLARINI SCRATCH DASTURI IMKONIYATLARI ORQALI RIVOJLANTIRISH." Евразийский журнал академических исследований 3.2 Part 4 (2023): 44-49.
Qodirov, F. "OPTIMIZATION OF TELECOMMUNICATIONS POWER SUPPLY SYSTEMS BASED ON RELIABILITY CRITERIA." Science and innovation 2.A12 (2023): 15-20.
Farrux Qodirov. BUSINESS INNOVATION MODEL OF INCOME AND COSTS FROM THE PROVISION OF MEDICAL SERVICES TO THE POPULATION. Scienceweb academic papers collection. 2023/1/1
Farrux Qodirov. ECONOMIC-MATHEMATICAL MODELING OF THE DEVELOPMENT OF THE PROVISION OF MEDICAL SERVICES TO THE POPULATION. Scienceweb academic papers collection. 2023/1/1
