INDIVIDUAL TA'LIM YONDASHUVI ASOSIDA GEOGRAFIYA OʻQITISH METODIKASI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Ushbu maqolada individual ta'lim yondashuvi asosida geografiya fanlar tizimini oʻqitish mobaynida oʻquvchi-talabalarning bilim va koʻnikmalarini shakllantirish, mustaqil va ijodiy faoliyatni tarkib toptirish. Individual tartibda o'qitish mobaynida metodlarni toʻgʻri tanlash. Individual ta'lim yondashuvi asosida Geografiyada individual tartibda o'qitishning toʻgaraklar va ustoz -shogird an'anasining samarali va oʻziga xos jihatlari haqidagi bilimlarga ega boʻlish mumkin.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
Turgʻunova , R. ., Baxtiyorova, N. ., & Jumaniyazova , Z. . (2025). INDIVIDUAL TA’LIM YONDASHUVI ASOSIDA GEOGRAFIYA OʻQITISH METODIKASI. Наука и инновация, 3(18), 151–153. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/53425
##submission.citations##:
Geografiya oʻqitish metodikasi (oʻquv uslubiy qoʻllanma)-56 bet ;
https/arxiv.uz
R. A. Mavlonova, N. H. Rahmonqulova ; Umumiy pedagogika (oʻquv uslubiy qoʻllanma) -216 bet;
Bekzod Hadjayev. Umumiy pedagogika - 167 bet.
