MAKTABGACHA TAʼLIM TASHKILOTLARIDA TARBIYALANUVCHILARNI IJTIMOIYLASHTIRISH JARAYONIDA JAMIYATDAGI QADRIYATLAR, XULQ-ATVORLARNI SHAKLLANTIRISH YOʻLLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Mazkur tezisda maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tarbiyalanuvchilarning ijtimoiylashuvi jarayonida jamiyatdagi milliy qadriyatlar va xulq-atvor normalarini shakllantirishning samarali yo‘llari haqida  yoritilgan. Bugungi globallashuv  zamonda yosh avlodni milliy va umuminsoniy  urf- odat va qadriyatlarga hurmat ruhida tarbiyalash dolzarb masala hisoblanadi. Shu nuqtayi nazardan, ta’lim-tarbiya jarayonida   birinchi oʻrinda oilaning, maktabgacha ta’lim muassasasining hamda jamiyatning hamkorligi muhim o‘rin tutadi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Maktabgacha ta’lim tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4312-son Qarori. – Toshkent, 2019.

O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – Toshkent, 2020.

Karimova V.M. “Ijtimoiy psixologiya”. – Toshkent: O‘qituvchi, 2017.

Yo‘ldosheva Sh. “Maktabgacha ta’lim pedagogikasi”. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2018.

Hasanboeva O., Matchonov S. “Pedagogika nazariyasi”. – Toshkent, 2016.

G‘ulomova H. “Bola shaxsini shakllantirishda oilaning o‘rni”. – Toshkent, 2020.

Vygotskiy L.S. “Bolalar psixologiyasi”. – Moskva, 2012.

Bronfenbrenner U. “Ekologik tizimlar nazariyasi va bola tarbiyasi”. – Nyu-York, 2015.