PEDAGOGLARNING KOMPYUTER SAVODXONLIGINI OSHIRISH: DOLZARB MUOMMOLAR VA YECHIMLAR
Main Article Content
Abstract:
Bugungi ta’lim raqamli texnologiyalarsiz tasavvur etib bo‘lmaydi. O‘qituvchilarning raqamli savodxonligi ularning dars o‘tish uslubi, o‘quvchilar bilan ishlash sifati va umuman ta’lim samaradorligiga bevosita ta’sir ko‘rsatadi. Ushbu tezisda pedagoglar duch kelayotgan asosiy muammolar tahlil qilinadi hamda shaxsiy kuzatuv va tajribaga asoslangan amaliy yechimlar taklif etiladi.
Article Details
How to Cite:
References:
Stat.uz. (2021). Maktablarda kompyuter sinflari soni haqida ma’lumot. https://www.instat.uz
Xalq ta’limi vazirligi. (2022). O‘qituvchilarning raqamli savodxonlik kurslari statistikasi. https://uzedu.uz
UNICEF Uzbekistan. (2021). Maktab infratuzilmasi va internet ta’minoti bo‘yicha ma’lumot. https://www.unicef.org/uzbekistan
UNESCO. (2023). Guidance on the Use of Digital Technologies in Education. Paris: UNESCO Publishing.
OECD. (2021). Teachers and Leaders in Vocational Education and Training. OECD Publishing.
