ZAMONAVIY PEDAGOGIKADA SHAXSGA YO‘NALTIRILGAN YONDASHUV: USTUNLIKLAR VA QIYINCHILIKLAR

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarida ingliz tilini o‘qitish jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvni qo‘llashning nazariy-metodologik asoslari, amaliy afzalliklari hamda u bilan bog‘liq qiyinchiliklar tahlil etiladi. Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim konsepsiyasi zamonaviy pedagogikaning markaziy tamoyillaridan biri sifatida o‘quvchilarning individualligi, tilga bo‘lgan ehtiyojlari va o‘rganish uslublarini inobatga olishga asoslanadi.

Article Details

Как цитировать:

Mirzoyokubova, N. . (2025). ZAMONAVIY PEDAGOGIKADA SHAXSGA YO‘NALTIRILGAN YONDASHUV: USTUNLIKLAR VA QIYINCHILIKLAR. Молодые ученые, 3(53), 118–120. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/69016

Библиографические ссылки:

Aleksandrovych, T., & Malynka, M. (2020, mart 20). Zamonaviy oliy ta’limda shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning tarkibiy qismi sifatida hamkorlik pedagogikasini qo‘llash. Pedagogik fanlar, Riga, Latviya, 1–2.

Rogers, C. (1979). Shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asoslari. 1–8-betlar.

Mazaikina, I. A. (2016, 17 fevral). Universitetda o‘qitishda shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv — “Oliy ta’lim to‘g‘risida”gi qonunni amalga oshirish kafolati sifatida. VNMU, Vinnitsa, 92–94-betlar.

Zucconi, A. (2015). Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim. Cadmus: Jahon san’at va fan akademiyasi jurnali, 2(5), 59–61.

Serikov, V. V. (1999). Ta’lim va shaxs: Pedagogik tizimlarni loyihalash nazariyasi va amaliyoti. Moskva: Logos nashriyoti.