ZAMONAVIY PEDAGOGIKADA SHAXSGA YO‘NALTIRILGAN YONDASHUV: USTUNLIKLAR VA QIYINCHILIKLAR
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarida ingliz tilini o‘qitish jarayonida shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvni qo‘llashning nazariy-metodologik asoslari, amaliy afzalliklari hamda u bilan bog‘liq qiyinchiliklar tahlil etiladi. Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim konsepsiyasi zamonaviy pedagogikaning markaziy tamoyillaridan biri sifatida o‘quvchilarning individualligi, tilga bo‘lgan ehtiyojlari va o‘rganish uslublarini inobatga olishga asoslanadi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Aleksandrovych, T., & Malynka, M. (2020, mart 20). Zamonaviy oliy ta’limda shaxsga yo‘naltirilgan yondashuvning tarkibiy qismi sifatida hamkorlik pedagogikasini qo‘llash. Pedagogik fanlar, Riga, Latviya, 1–2.
Rogers, C. (1979). Shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv asoslari. 1–8-betlar.
Mazaikina, I. A. (2016, 17 fevral). Universitetda o‘qitishda shaxsga yo‘naltirilgan yondashuv — “Oliy ta’lim to‘g‘risida”gi qonunni amalga oshirish kafolati sifatida. VNMU, Vinnitsa, 92–94-betlar.
Zucconi, A. (2015). Shaxsga yo‘naltirilgan ta’lim. Cadmus: Jahon san’at va fan akademiyasi jurnali, 2(5), 59–61.
Serikov, V. V. (1999). Ta’lim va shaxs: Pedagogik tizimlarni loyihalash nazariyasi va amaliyoti. Moskva: Logos nashriyoti.
