ZAMONAVIY JAMIYATDA MUSIQA O'QITUVCHI KASBIY FAOLIYATINING XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract:
Mazkur tezisda musiqa o’qituvchisiga qo’yiladigan bugungi talab va vazifalar haqida fikr-mulohazalar yuritiladi. Shuningdek, jamiyatda musiqa o’qituvchisi kasbiy faoliyatining pedagogik xususiyatlari yoritib beriladi.
Article Details
How to Cite:
References:
Devyatkina E.B. Musical and pedagogical activity of a music teacher as a guideline for improving the professional training of students // Uchenye zapiski. Electronic scientific journal of Kursk State University. 2008. pp. 125.
Ibragimov, B. (2023). Types And Importance Of Innovative Technologies In Education. Молодые ученые, 1(20), 96-98.
Кабалевский Д.Б. Основные принципы и методы программы по музыке для общеобразовательной школы // Программа по музыке. 1–8 классы. М.: Просвещение, 2006. С. 5–18.
Шишлянникова Н.П. Взаимодействие искусств и их интеграция в обучение грамоте младших школьников. Абакан: Изд-во ГОУ ВПО «Хакасский гос. ун-т им. Н.Ф. Катанова», 2011. 127 с.
Masharipova, G. T. (2022). Xalq musiqa merosini o’rganish va targ’ib qilishda musiqiy folklor-etnografik ansambllarining tutgan o’rni va ahamiyati. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(3), 1276-1283.
Tairjanovna, M. G. 2Panjiyev Qurbonniyoz Berdiyevich. Methodology Of Using The Activities Of Folklore-Ethnographic Ensembles. nternational Journal of Academic and Applied Research (IJAAR).
Masharipova, G. (2024). The content and possibilities of preparing future music teachers for innovative activities. В International bulletin of engineering and technology (Т. 4, Выпуск 1, сс. 70–75). Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.10612231
Masharipova, G. (2024). Pedagogical skill of a music teacher and its main components. В International bulletin of applied science and technology (Т. 4, Выпуск 1, сс. 73–78). Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.10473551
