INKLYUZIV TA'LIMNI NORMATIV RIVOJLANTIRISHDAGI BOLALAR PSIXOLOGIYASIGA TA'SIRI EMPATIYA VA QABUL QILISHNI O'RGANISH

Main Article Content

Abstract:

Mazkur tezisda inklyuziv ta’limni normativ rivojlantirishdagi bolalar psixologiyasiga ta’siri tahlil qilinadi. Inklyuziv ta’limda turli ehtiyojga ega bolalarning birgalikda ta’lim olishi, sog’lom bolalarda empatiya, bag’rikenglik va qabul qilish ko’nikmalarini shakllantirishda muhim omil ekanligi yoritiladi. Tadqiqotda psixologik va pedagogik nuqtayi nazardan qaralganda, inklyuziv muhit normativ rivojlanayotgan bolalarning ijtimoiy-emotsional rivojlanishiga ijobiy ta’sir ko’rsatishi ta’kidlanadi. Shuningdek, bu jarayonda o’qituvchi va ota-onalarning pedagogik hamkorligi, shaxslararo muloqotni rivojlantirish usullari ham alohida ahamiyat kasb etadi.

Article Details

How to Cite:

Xaydarova, X., & Xalimjonov , A. (2025). INKLYUZIV TA’LIMNI NORMATIV RIVOJLANTIRISHDAGI BOLALAR PSIXOLOGIYASIGA TA’SIRI EMPATIYA VA QABUL QILISHNI O’RGANISH. Young Scientists, 3(33), 104–105. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/60709

References:

Yo’ldosheva D. Maxsus pedagogika asoslari. – Toshkent: O’qituvchi, 2018.

Karimova V.M. Psixologiya. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2019.

Астапов В.М. Инклюзивное образование: психолого-педагогические основы. – Москва: Академия, 2020.