O‘QITUVCHINING NUTQ MADANIYATI VA UNING O‘QUVCHILARNING MANTIQIY FIKRLASHIGA TA’SIRI

Main Article Content

Abstract:

Ushbu maqolada o‘qituvchining nutq madaniyati va uning o‘quvchilarning mantiqiy fikrlash qobiliyatiga ko‘rsatadigan ta’siri tahlil qilinadi. Nutq madaniyati o‘qituvchining kasbiy mahorati va pedagogik madaniyatining ajralmas tarkibiy qismi sifatida qaraladi. Maqolada o‘qituvchi nutqining leksik, grammatik, mantiqiy, emotsional va kommunikativ jihatlari, shuningdek, ularning o‘quvchilarda fikrlash faoliyatini rivojlantirishdagi roli yoritilgan. Tadqiqot davomida o‘qituvchi nutqining mantiqiy izchilligi va ifodaliligi o‘quvchilarning tafakkur jarayonini faollashtirishi amaliy misollar orqali asoslab beriladi. Shuningdek, raqamli ta’lim sharoitida o‘qituvchi nutq madaniyatini takomillashtirish yo‘llari ham ko‘rsatib o‘tiladi.

Article Details

How to Cite:

Dauletmuratova , S. . (2025). O‘QITUVCHINING NUTQ MADANIYATI VA UNING O‘QUVCHILARNING MANTIQIY FIKRLASHIGA TA’SIRI. Young Scientists, 3(34), 72–74. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/62225

References:

Abdullaeva G. Nutq madaniyati asoslari. – Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti, 2019.

G‘ulomov A., Xudoyberganova M. O‘zbek tilining nutq madaniyati. – Toshkent, 2020.

Jalolova D. Pedagogik muloqot va nutq madaniyati. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2018.

Raximova N. O‘qituvchining nutq madaniyatini rivojlantirish metodikasi. – Nukus, 2021.