BOLALAR BILAN SAHNA QO‘YISH JARAYONIDA IMPROVIZATSIYA METODINING SAMARADORLIGI
Main Article Content
Abstract:
Zamonaviy san’at ta’limi bolalarni ijodiy fikrlash, o‘zini erkin ifoda etish va kommunikativ ko‘nikmalarini rivojlantirishga qaratilmoqda. Shu jarayonning muhim jihatlaridan biri — sahna qo‘yish jarayonida improvizatsiya metodidan samarali foydalanishdir. Improvizatsiya — bu rejasiz, o‘z-o‘zidan paydo bo‘ladigan, spontan ijodiy harakat va nutq jarayonidir. U bolalarning tabiiy qobiliyatlarini qo‘zg‘atuvchi, ularni badiiy jarayonga faol jalb etuvchi, o‘z fikrini erkin bayon qilishga o‘rgatuvchi pedagogik va san’atshunoslik metodidir.
Article Details
How to Cite:
References:
Abdullayev, A. Teatr pedagogikasi asoslari. — Toshkent: Ma’naviyat, 2019. — 245 b.
Murodova, D. Bolalar psixologiyasi va ijodiy rivojlanish. — Toshkent: O‘qituvchi, 2021. — 318 b.
Johnstone, K. Impro: Improvisation and the Theatre. — London: Routledge, 2017. — 210 p.
Qahhorova, S. Teatr san’ati metodikasi. — Toshkent: Ilm Ziyo, 2022. — 232 b.
Ergasheva, N. Bolalar bilan sahna mashg‘ulotlari olib borish usullari. — Buxoro: Buxoro DU nashriyoti, 2020. — 158 b.
