INKLYUZIV TA’LIMDA PSIXOLOGLAR FAOLIYATINING AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Biz ushbu maqolada psixologning inklyuziv ta’lim-tarbiya berish jarayonini tashkil qilishda kasbiy etikasi va mahorati hamda inklyuziv ta’limni tashkil etishga qo‘yiladigan talablarni o‘rgandik. Shuningdek, maqolada inklyuziv ta’lim tizimida o‘qituvchilarning kasbiy mahorati oshirish va alohida ehtiyojli bolalar bilan ishlashning o‘ziga xos xususiyatlari ko‘rib chiqilgan.

Article Details

Как цитировать:

Tohirova , M. . (2024). INKLYUZIV TA’LIMDA PSIXOLOGLAR FAOLIYATINING AHAMIYATI. Молодые ученые, 2(20), 115–121. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/35263

Библиографические ссылки:

Qodirova, F., Ibadullayeva, S. N. (2022). Nutq ustida ishlashning tizimli yondashuvlari orqali eshitishida nuqsoni bo‘lgan bolalarni inklyuziv ta’limga tayyorlash. Pedagogik ta’lim innovatsiyon klasteri, 1(1), 350-352.

Ibadullayeva, S. N., Masaliyeva, S. (2022). Inkluyziv ta’lim sharoitida maktabgacha yoshdagi bolalarning matematik tasavvurlarini rivojlantirish omillari. Inklyuziv ta’lim, 1(2), 111-113.

“Alohida yordamga muhtoj bolalarni ma’naviy va estetik rivojlantirish” mavzusidagi ilmiy - nazariy konferensiya materiallari. Toshkent-“Uzinkomsentr”-2002 yil.

Aminova V.Yu. Integrirovannoye obrazovaniye dlya detey s osobimi nujdami v doshkolnыx i shkolnix uchrejdeniyax massovogo tipa (Metodicheskiye rekomendatsii) MNO RTSO Resursno’y sentr YuNESKO Tashkent 2002

“Dakarskiye ramki deystviy”- YUNESKO-2000 yil. Fransiyada chop etilgan. Kislitsina I.K. «Inklyuzivnoye obrazovaniye-obrazovaniye dlya vsex»(osnovniye ponyatiya i kratkiy obzor mejdunarodnogo opita) sozdano pri podderjke Yevropeyskogo Soyuza. Tashkent, 2004

«Inklyuziv ta’lim» muvaqqat Nizomi. 2005 yil.

Imkoniyati chyeklangan bolalar va osmirlar uchun inklyuziv ta'limni tashkil etish to’g’risida muvaqqat NIZOM. ORXTV T.,19 sentabr, 2005.

Muminova L.R., Ayupova M.Yu. Logopediya. T., 1995