TURISTLAR QAROR QABUL QILISH JARAYONIGA NEUROMARKETINGNING TA’SIRI

Main Article Content

Аннотация:

Maqola zamonaviy turizm marketingida neuromarketingning ahamiyatini yoritadi. Maqolada turistlarning qaror qabul qilish jarayoniga ranglar, vizual tasvirlar, videolar va musiqa kabi omillarning qanday ta’sir qilishi o’rganiladi. Undan tashqari, inson ongiga bevosita ta’sir qiladigan sensorli tajribalar, ASMR va interaktiv videolar orqali joyni yanada jozibador qilish usullari misollar bilan ko‘rsatilgan. O‘zbekiston sharoitida neuromarketingni rivojlantirish orqali mahalliy turizmni yanada jalb qiluvchi, hissiy taassurot qoldiruvchi kontent yaratish imkoniyatlari ham ko’rib chiqiladi. Maqola turizm sohasida neuromarketing yondashuvlarini amaliy qo‘llash, interaktiv panoramalar, mini VR tajribalar va audio effektlar orqali turistlarning qiziqishini oshirishga oid tavsiyalarni o‘z ichiga oladi.

Article Details

Как цитировать:

To’lqinov, O. (2025). TURISTLAR QAROR QABUL QILISH JARAYONIGA NEUROMARKETINGNING TA’SIRI. Молодые ученые, 3(56), 58–63. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/69782

Библиографические ссылки:

Karmen Valdez. Ranglarning marketingdagi psixologiyasi.

Islandia Tourism Board. Official Tourism Campaign Case Studies.

”Japancamera” Instagram sahifasi - https://www.instagram.com/japancamera_official?igsh=MW95M3hjZmNua2t4d A==

4.Marketing Strategies Shaping Japan’s Tourism Industry - https://essayfreelancewriters.com/docs/the-role-of-marketing-in-japans-tourism- industry/