BOSHLANG'ICH TA’LIMDA MEDIASAVODXONLIKNI SHAKILLANTIRISH BOSHLANG'ICH TA'LIMNING MUHIM TARKIBIY QISMI SIFATIDA

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Mazkur tezisda bbugungi kunda ta’lim tizimida ayniqsa pedagogik ta’limda mediasavodxonlikni takomillashtirishning nazariy asoslari haqida munozaralar yuritiladi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Литвинович О.И. Методическая система подготовки учителей начальных классов к преподаванию пропедевтического курса информатики: Дис. ... канд. пед. наук. М., 2007.

Литвинович О.И. Учебная программа и методические рекомендации курса «Теория и методика преподавания пропедевтического курса информатики» для студентов специальности 540600 «Педагогика», профиль 540607. Нижневартовск, 2007.

Madraximovich, K. E., & Ruzimovich, Y. J. (2021). Application of Problem-Based Teaching Methods in the Development of Mathematical Thinking Skills of Students. Annals of the Romanian Society for Cell Biology, 43-47.

Khudoynazarov, E. (2023). Theoretical foundations of growing logical thinking of elementary school students. International Bulletin of Engineering and Technology, 3(5), 33-37.

Madrakhimovich, K. E. (2023). Didactic Principles of Developing Logical Thinking in Students. New Scientific Trends and Challenges, 97-100.

Худойназаров, Э. М., & Бекметова, З. З. Қ. (2022). Ўқувчиларда Танқидий Фикрлашни Ривожлантиришнинг Педагогик Ва Методик Асослари. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(12), 1099-1107.

Эгамберган, Х. М., & Хўжаниёзова, Ш. Б. (2023). Ал-хоразмий-барча замонларнинг энг улуғ математиги. Boshqaruv va etika qoidalari onlayn ilmiy jurnali, 3(1), 4-10.

Худойназаров, Э. М., & Авезова, Д. Ғ. Қ. (2023). Инсон Фикрлашини Ривожлантиришнинг Дидактик Асослари. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(2), 310-317.

Худойназаров, Э. М., & Авезова, Д. Ғ. Қ. (2023). Ўқувчиларда мантиқий фикрлашни ривожлантиришнинг дидактик асослари. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(2), 289-297.

Сатлиқов, Ғ. Р., & Худойназаров, Э. М. (2022). Ўқувчиларнинг Ўқув-Билиш Фаоллигини Ривожлантиришга Таъсир Этувчи Муҳим Омиллар. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(7), 800-805.

Мадрахимович, Э. Х., & Ражабова, С. М. (2022). Эвристик Метод Ёрдамида Бошланғич Синф Ўқувчилари Ўқув Фаоллигини Шакллантириш Методлари. Academic research in educational sciences, 3(12), 315-323.

Худойназаров, Э. М., & Дўсчанова, М. М. (2022). бошланғич таълимда ўқувчиларда таянч компетенцияларни шакллантиришнинг назарий асослари. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(12), 1108-1115.

Худойназаров, Э. М. (2020). Устные упражнения как основа формирования и развития деятельности математического мышления у учащихся начальных классов. International scientific review, (LXXI), 93-94.

Худойназаров, Э. М., & Бобожонов, А. Б. Синфдан ташқари ишларда ўқувчиларида мантиқий фикрлашни ривожлантиришнинг ииновацион жиҳатлари.

Sharifzoda, S. (2023). System of preparing future teachers for professional activity on the socialization of students on the base of gender approach. International Bulletin of Applied Science and Technology, 3(11), 378-387.

Sharifzoda, S. (2023). Bo‘lajak o ‘qituvchilarni gender yondashuv asosida ijtimoiylashtirishga yo‘naltirilgan kasbiy-pedagogik faoliyatga tayyorlashga oid nazariy yondashuvlar. Молодые ученые, 1(18), 10-15.

Sharifzoda Sardorbek O‘Razboy Tabib Ugli. (2023). Theoretical principles of preparing future teachers for the professional-pedagogical activity directed to the socialization of students on the base of a gender approach International Multidisciplinary Journal for Research & Development, 10(11), 162-166.

Sharifzoda, S. (2023). Pedagogical and psychological directions of preparing professional activities for the socialization of future teachers on the basis of a gender approach. Development and innovations in science, 2(11), 22-28.

Sharifzoda, M. (2023). Gender xususiyatlarini hisobga olgan holda chet tillarini o'rgatishdagi asosiy omillar. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(11), 84-87.