KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARGA CHET TILNI MUVAFFAQIYATLI O'RGANISH MUHIM SHARTLARI

Main Article Content

Аннотация:

Chet tilni o'rgatishning zamonaviy usullarining dolzarb muammolaridan biri chet tilni erta o'rganishni tashkil etishdir. Ushbu muammoning dolzarbligi bir qator omillarga bog'liq. Chet tillarini erta o'rgatish - bu, birinchi navbatda, bolani rivojlantirish va tarbiyalashga qaratilgan o'yin faoliyati, bu bolani ijtimoiylashtirish, bolaning shaxsiy xususiyatlarini hisobga olgan holda uning imkoniyatlarini ochib berish usulidir. Ikkinchidan, bu ko'p jihatdan pedagogika va turli fanlarni o'qitish usullarini rivojlantirish bilan emas, balki ota-onalar o'rtasidagi tendentsiyalari bilan bog'liq. [3.4] Shunga qaramay, chet tilni erta o’rgatish muammosi bir necha asrlar davomida ko'rib chiqilgan va xozirgi kunda xam zamonaviy olimlar, psixologlar, o'qituvchilar va metodistlar tomonidan faol o'rganilmoqda.

Article Details

Как цитировать:

Toshboyeva, B. (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARGA CHET TILNI MUVAFFAQIYATLI O’RGANISH MUHIM SHARTLARI. Молодые ученые, 2(12), 106–108. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/31003

Библиографические ссылки:

А.В.Древаль. Сахарный диабет популярная для больных дибетом 2015г

Биболетова, М.З., Спичко, Н.А., Щепилова, А.В., Трубанева, Н.Н. Иностранный язык. 10-11 класс. Примерные программы среднего (полного) общего образования. М.: Изд-во Вентана-Граф, 2012.

Выготский, Л.С. К вопросу о многоязычии в детском возрасте // Собр. соч. : в 6 т. — М. : Педагогика, 1983. — Т. 3. — С. 329—338.

Негневицкая Е.И., Никитенко З.Н. Английский язык для 1 класса. Книга для учителя. М: Просвещение, 2004. - 111 с.

Тошбоева, Б. О. Кичик мактаб ёшидаги ўқувчиларга чет тилини ўргатишда келиб чиқадиган қийинчиликлар хусусида. Современное образование (Узбекистан), (6), 55-59. 2018 й

Тошбоева, Б. Особенности обучения произношению на английском языке в начальных классах средней школы/ 2018. https://elib.bsu.by/bitstream/123456789/209298/1

Toshboeva B. Background and conditions of the emergence of the psychology of teaching foreign languages as a field of educational psychology. Том 5 № 2 (2022): Инновации в педагогике и психологии.