УМУМИЙ ЎРТА ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ЎҚИТИЛАДИГАН ЎҚУВ ФАНЛАРИНИ ЎҚИТИШДА ГРАФИК ТАСВИР ТУРЛАРИНИНГ КЛАССИФИКАЦИЯСИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

Классификация французча “classifikation” сўзидан олинган бўлиб, у ёки бу  объектни  (бизнинг  мисолимизда  график  тасвирларнинг)  хоссаси, хусусияти,  функцияси  ёки  бошқа  параметрларига  кўра  таснифлаш,  деган маънони  англатади.  Шунингдек,  классификация  (лот.  classis  –  туркум ва facio - бўламан) деган маънони ҳам англатади. Демак,  умумий  ўрта  таълим  мактабларида  ўқитиладиган  аниқ  ва табиий  фанлар  мазмунида  график  тасвир  турларидан  кенг фойдаланилганлиги боис мазкур фанлар ўқитувчилари тасвир турлари ҳақида тўлиқроқ  маълумотга  эга  бўлиш  учун  уларни  классификация  қилиш  муҳим педагогик аҳамият касб этади. Дарсликларнинг  таҳлили  умумий  ўрта  таълим  мактабларида  график тасвирларнинг  турларига  кўра  классификация  қилиш  қуйидагича  натижани берди.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Исаков Ж. А. НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ НАГЛЯДНОСТИ В ПОДГОТОВКЕ СТУДЕНТОВ ХУДОЖЕСТВЕННОГО ОБРАЗОВАНИЯ //SCIENCE AND WORLD. – 2013. – С. 71.

Исаков Ж. А. Роль профессионализма и мастерства педагога в решении педагогических задач в процессе обучения изобразительному искусству //Актуальные вопросы современной науки. – 2013. – С. 86-89.

Исаков Ж. А., Юрданидзе М. Х. Применение инновационных технологий на уроках черчения //Вестник науки и образования. – 2019. – №. 23-2 (77). – С. 21-24.

4.Чориев Р. К., Исаков Ж. А., Мухаммадиев К. С. Об информационном обеспечении повышения квалификации педагогических кадров в системе общеобразовательных школ //Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения. – 2014. – №. 38. – С. 66-69.

Исаков Ж. А. ТАСВИРИЙ САНЪАТ ЎҚИТУВЧИСИНИНГ ИЛМИЙ-МЕТОДИК ТАЙЁРГАРЛИК ДАРАЖАСИ КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ОМИЛЛАРИ //Научный Фокус. – 2023. – Т. 1. – №. 7. – С. 722-726.

Исаков Ж. А., Мамиталиев А. Г., Уринбоев И. К. ТАСВИРИЙ САНЪАТ МАШҒУЛОТЛАРИДА ХАЛҚ АМАЛИЙ БЕЗАК САНЪАТИ РИВОЖИНИНГ ПЕДАГОГИК МУАММОЛАРИ //Academic research in educational sciences. – 2022. – Т. 3. – №. 5. – С. 601-605.

Исаков Ж. ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО УЧИТЕЛЕЙ ТОЧНЫХ И ЕСТЕСТВЕННЫХ С УЧИТЕЛЕМ ЧЕРЧЕНИЯ //International Bulletin of Applied Science and Technology. – 2023. – Т. 3. – №. 11. – С. 519-522.

Shakirova C. T., Isakov J. A., Orifjonov A. B. The importance of learning miniature painting in fine arts classes //ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal. – 2022. – Т. 12. – №. 1. – С. 334-337.

Isakov J., Yulbarsov F. KO’RGAZMALI KO’RSATMALAR ORQALI O’QUVCHILARNING FAZOVIY TASAVVURLARINI YANADA SHAKILLANTIRISH //Молодые ученые. – 2023. – Т. 1. – №. 21. – С. 81-85.

Isakov J., Yulbarsov F. ARCHITECTONICS OF THE INFORMATION AGE: NAVIGATING THE EVOLVING LANDSCAPE OF SCIENCE //Академические исследования в современной науке. – 2023. – Т. 2. – №. 28. – С. 72-74.

Isakov J. A., Mamitaliyev A. G. MUHANDISLIK GRAFIKASIDA INTER’YER DIZAYNINING O‘ZIGA XOS AHAMIYATI //Наука и технология в современном мире. – 2024. – Т. 3. – №. 7. – С. 19-22.

Исаков Ж. А., Орифжонов А. ТАСВИРИЙ САНЪАТ ДАРСЛАРИНИ ЎҚИТИШДА ИННОВАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ПЕДАГОГИК АҲАМИЯТИ //Молодые ученые. – 2024. – Т. 2. – №. 16. – С. 40-43.