O‘ZBEK OLAM MANZARASI
Main Article Content
Abstract:
maqolada ta’lim reklamalari orqali madaniy diversifikatsiya, iqtisodiy foyda, raqobat, ilmiy tadqiqotlar va innovatsiyalar kabi jihatlar yoritilgan. Shuningdek, xalqaro ta'lim yarmarkalari va raqamli reklama kompaniyalari kabi muvaffaqiyatli amaliyotlar ko'rib chiqilgan. Maqola, O‘zbekistonning ta’lim sohasida global maydonda o‘z o’rnini mustahkamlash yo‘lida olib borayotgan sa’y-harakatlarini ochib beradi.
Article Details
How to Cite:
References:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 21.12.2022 yildagi PF-269-son https://lex.uz/uz/docs/-6324756
«O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida» O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 06.11.2020 yildagi PF-6108-son
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 21-dekabrdagi “Yangi O‘zbekiston ma’muriy islohotlarini amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-269-son farmoni.
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 16 fevraldagi “Oliy o’quv yurtidan keyingi ta’lim tizimini yanada takomillashtirish to’g’risida” gi PF-4958 sonli farmoni.
O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 20 apreldagi “Oliy ta’lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi PQ-2909-sonli Qarori.
T.N.Tosheva Umumiy pedagogika (Pedagogik mahorat) “Durdona” nashriyoti Buxoro – 2021.
Sh.Sh. Mirziyoyeva, I.V. Grosheva, U.T. Mikailova Maktabgacha ta’limda ta’lim jarayonini individuallashtirish. Alohida ehtiyojli bolalar inkluziyasi. O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim Vazirligi. T.:2020-y.