IELTS XALQARO TEST TIZIMI VA UNING MAKTAB O‘QUVCHILARIGA INGLIZ TILINI O‘QITISHDAGI AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Maqolada IELTS xalqaro test tizimining maktab o‘quvchilariga ingliz tilini o‘qitish jarayoniga ta’siri va ahamiyati tahlil qilinadi. IELTS va CEFR standartlari o‘rtasidagi muvofiqlik ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, IELTS talablarining o‘qitish metodikasiga ta’siri (kommunikativ yondashuv, tanqidiy fikrlash) asoslanadi va maktab o‘quvchilarini ushbu talablarga tayyorlashdagi asosiy muammolar va ularni bartaraf etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar keltiriladi.

Article Details

Как цитировать:

Saydazimova, D., & Komilova, S. (2025). IELTS XALQARO TEST TIZIMI VA UNING MAKTAB O‘QUVCHILARIGA INGLIZ TILINI O‘QITISHDAGI AHAMIYATI. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 3(12), 8–10. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/67935

Библиографические ссылки:

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 10-dekabrdagi “Ingliz tilini o‘rganish samaradorligini oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-4985-sonli Qarori.

Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2022-yil 19-yanvardagi “Xorijiy tillarni oʻrganishni takomillashtirish boʻyicha qoʻshimcha chora-tadbirlar toʻgʻrisida”gi 34-son Qarori.

Hinkel, Eli. Teaching English Grammar: Research, Theory and Practice. Routledge, 2017.

Harmer, Jeremy. The Practice of English Language Teaching. Longman, 2015.

Brown, H. Douglas. Principles of Language Learning and Teaching. Pearson Education, 2014.