TARBIYACHILARNING RIVOJLANISH MARKAZLARIDA TA’LIMIY FAOLIYATGA RAHBARLIK QILISH METODLARI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida rivojlanish markazlarini tashkil etish va ularda tarbiyachining ta’limiy faoliyatga rahbarlik qilish metodlari ilmiy-pedagogik va ilmiy-amaliy jihatdan tahlil qilinadi Rivojlanish markazlarining maqsad vazifa va funksiyalari, bolalarning individual xususiyatlarini hisobga olgan holda samarali rivojlanishini ta’minlashdagi ahamiyati, shuningdek O‘zbekiston Respublikasining normativ-huquqiy hujjatlari jumladan “Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi va maktabgacha ta’limga oid davlat talablari asosida amalga oshirilishi ko‘rib chiqiladi
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
O‘zbekiston Respublikasi “Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g‘risida”gi Qonun Toshkent 2019.
O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tashkilotlari uchun “Ilk Qadam” davlat o‘quv dasturi (takomillashtirilgan ikkinchi nashr) – Toshkent, 2022, O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligi nashriyoti
Mirziyoyev Sh.M Yangi O‘zbekiston strategiyasi Toshkent 2021
Hasanboyev J To‘rayev O Pedagogika Toshkent Fan 2019.
Abdurahmonova, Sayyora Shaxobidinovna. Factors for Formation of Pedagogical Culture of Preschool Educational Teachers, Oriental Renaissance: Innovative, Educational, Natural and Social Sciences, Vol. 2, Iss. 6, 2022.
